Ціль: передати інструменти роботи з клієнтом через усвідомлення його індивідуальних особливостей в розрізі типології особистості DISC і різних поколінь – x, y, z.
Тренінг проводить Володимир Новацький – бізнес-тренер, ігротехнік. Автор власних методик та майстер-класів з ефективної командної роботи менеджерів. Серед клієнтів: Компанія “Сталь-М” , ПраТ “Рівнеазот”, сайт 0362.ua, група компаній «Автоград», Компанія «АВТОЛЮКС», гуртівня дитячих іграшок «Розумна Іграшка», Renamax Group та інш.
Тривалість тренінгу: 16 год.
Час проведення: з 10.00 до 18.00 (між блоками – кава-брейки)
Кількість учасників: до 12 осіб.
Рекомендовано для: керівників та власників бізнесу, менеджерів з продажу, продавці-консультанти.
Усі покупці насправді хочуть одного – щоб їх зрозуміли. Якщо Ви зрозумієме покупців, вони змусять Вас продати усе, що у Вас є на продаж. Тому метою тренінгу є навчити Вас розуміти клієнта та будувати з ним максимально вигідні стосунки.
Програма навчання:
1. Як клієнт приймає рішення про покупку?
1.1. Графік прийняття рішення про покупку.
1.2. Як змінюється рішення клієнта з плином часу?
1.3. Що впливає на рішення клієнта з плином часу?
1.4. Три важливі точки в графіку прийняття рішення: точка сумнівів, точка згоди і точка відмови.
2. Як визначити, в якій із точок прийняття рішень знаходиться клієнт в кожен момент часу?
2.1. Особливі слова клієнта в кожній з трьох точок прийняття рішення про покупку.
2.2. Специфіка інтонації клієнта в кожній з трьох точок прийняття рішення про покупку.
2.3. Невербальна поведінка клієнта в кожній з трьох точок прийняття рішень про покупку.
2.4. Психологічні потреби клієнта на кожній з точок хвилі великих продажів
3. Три ефективні технології роботи продавця для трьох точок прийняття рішень клієнта про покупку
3.1. Технологія роботи з сумнівами клієнта.
3.2. Технологія фіксації згоди клієнта і перехід до процедур угоди.
3.3. Технологія яскравого образу в точці відмови клієнта.
4. Стратегія взаємодії з різними типами покупців
4.1. Типологія клієнтів по DISC
4.2. Базові потреби кожного типу, способи їх реалізації
4.3. Ризики при взаємодії з типом D – як їх мінімізувати
4.4. Як зберегти контакт з I і S типом і зробити його більш глибоким
4.5. Чому C тип закритий емоційно, стратегія взаємодії з «закритими» клієнтами
4.6. Коли кожен тип стає «проблемним» і як цього уникнути?
5. Поведінка споживачів через призму теорії поколінь
5.1. Теорія поколінь: огляд 6 основних поколінь
5.2. Базові потреби покоління х, у, z
5.3. Стратегія діалогу з покупцем через призму поколінь
5.4. Як говорити на одній хвилі людям різних поколінь?
70% практики і аналізу матеріалу, спрямованого на чіткі формування навиків роботи з продажів, а не інформація, яку ти можеш прочитати в книгах. Тренер поділиться з Вами досвідом впровадження рекомендованих методів та пропозицій на практиці. Ви потренуєтесь на практиці визначати різні типи клієнтів, і, як з ними домовлятись.
В тренінгу будуть використовуватись: комплексні вправи, метафорична ділова гра.
Вартість участі в тренінгу: 1500 грн з особи;
Спеціальна пропозиція: при оплаті внеску вартість 1200грн з учасника .
У вартість входить: прослуховування тренінгу, роздатковий матеріал, постренінговий супровід протягом місяця, кава-перерви.
Дата проведення: 22-23.02.2020, початок 10.00
Ознайомитись з відгуками можна на сайті http://lotos-invest.com/vidguky/
Кількість учасників в групі обмежена, попередня реєстрація обов’язкова!
Реєстрація за телефоном: 067 362 11 31