5 кроків до успішного профілю в Instagram

06.03.2020

5 кроків до успішного профілю в Instagram

Instagram – один з кращих на сьогодні майданчиків для просування і реклами. Але як використовувати цю мережу в правильному напрямку? Як почати заробляти гроші, ділячись особистими фотографіями та інформацією про своє життя? Красиво оформлена сторінка – запорука популярності та успішних продажів.

Тут потрібно чітко розуміти: якщо ви хочете розкрутити свою особисту сторінку, ваша головна мета – підписники. Якщо сторінку компанії, то це продажі або як мінімум заявки. Щоб людям захотілося після відвідин вашої сторінки підписатися або зробити замовлення, необхідно правильно її оформити.

Крок 1. Вигадуємо нік

При виборі ніку дотримуйтеся двох правил: ім’я повинно бути простим і коротким. А ще таким, що запам’ятовується. Бажано, щоб нік складався з одного слова.Якщо ви створюєте сторінку для свого бізнесу, уникайте таких комерційних слів, як showroom, shop, kupit, online та інші. Згідно психологічним дослідженням, такі слова в ніках свідомо відлякують людей. У людини з’являється почуття нав’язування.

Порада: Перш ніж зареєструвати нік, скажіть його вголос. Якщо ім’я звучить лаконічно і його можна записати на слух без помилок, то це ваш варіант.

Крок 2. Завантажуємо фото профілю

Аватар – це обличчя вашого Інстаграма. Це фото супроводжує коментарі та лайки, які ви залишаєте на інших сторінках. Тому до вибору аватарки потрібно підійти вкрай серйозно.

Знімок повинен бути якісним і чітким. Навіть якщо сторінку ви створили для свого бізнесу, на перших порах краще вибрати портрет: своє фото або іншої людини. Зображення рекламованого товару або логотип вашої фірми не варто ставити на аватар, так як це знижує інтерес користувачів.

Крок 3. Опишіть свій профіль

У вас є 150 знаків, щоб грамотно, чітко і цікаво описати свою сторінку. Текст профілю якраз таки і є той самий гачок, на який можна зачепити підписників. Тут потрібно написати саму суть. Для тих, хто не знає, що написати в своєму профілі, скористайтеся формулою 4 питань.

1) Хто ви?

2) Чим ви займаєтеся?

3) Чому потрібно звернутися саме до вас?

4) Як вас знайти?

Крок 4. Наповніть свою сторінку якісними фото

Сторінка в соціальних мережах повинна бути відображенням вашого життя або життя компанії. Покажіть її з кращого боку. Ніяких випадкових фото. Ретельно підбирайте антураж, складайте композиції, стежте за освітленням. Увагу варто звернути і на кількість фото. Запускати розкрутку Інстаграма можна, якщо на акаунті буде не менше 10 фото. Далі слід розміщувати не більше 2-3 постів в день.

Крок 5. Підписуємо фотографії

У Instagram потрібно володіти не тільки камерою, але і словниковим запасом. Приділіть увагу опису фото. Це спосіб спілкування з передплатниками. Найчастіше задавайте питання, цікавтеся думкою, питайте поради. Це дозволить зробити вашу сторінку більш інтерактивною. Передплатники будуть не просто дивитися ваші фотографії, а й відгукуватися на ваше опис, залишати коментарі, ділитися своєю думкою.

, переглядів: 345

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *