Існує думка, що спека може неабияк нашкодити автомобілю та призвести до його поломки. Перше, на що звертається увага, це лакофарбове покриття авто, оскільки вважається, що воно найсильніше страждає від спеки.
Насправді, переживати не варто. Адже перед тим, як надійти у продаж, абсолютно всі моделі машин проходять серії жорстких тестів. Зокерма, і в країнах із спекотним та вологим кліматом.
ЛКП витримує випробування спекою, не тріскається і не облазить. І якщо ви будете навіть на тривалий час залишати автомобіль на сонці, фатальних наслідків для нього не буде. Але все ж краще паркувати авто в тіні або накривати повітропроникним чохлом. Хоча б для того, щоб салон менше нагрівався.
Однією з причин псування авто може слугувати пластик у салоні. Під час проєктування автомобіля інженери застосовують термостійкі пластики, які пройшли випробування на стійкість до сонячних променів.
Однак, у деяких випадках під час тривалого впливу тепла можлива деформація пластику панелі приладів. Тому, або паркуйте авто в тіні, або придбайте захисний екран. Так шкіра керма не буде нагріватися.
Не варто також залишати в салоні машини деякі речі якщо знаєте, що автомобіль буде довго стояти під сонцем. Річ у тім, що у разі нагрівання ціла низка рідин розширюється – аж до вибуху. Наприклад, газові запальнички і аерозольні балони можуть вибухнути, якщо нагріються до 50 градусів. Не потрібно зберігати в салоні і газовану воду. Відкриваючи нагріту пляшку, водій може облитися, тим самим відволікаючись від дороги і провокуючи аварії.
Наостанок, причиною поломки авто може стати силовий агрегат. Про перегрів двигуна в спеку сказано чимало. Впевнені, у більшості випадків в цьому винен сам власник, який не поміняв охолоджувальну рідину і не стежив за чистотою і станом системи охолодження. Справний двигун навіть у пустелі перегріти важко.
Так що, не полінуйтеся заздалегідь відкрити капот і перевірити, чи є на шлангах системи охолодження тріщини. Так ви заощадите багато часу і грошей.
Якщо ж на машині стоїть газобалонне обладнання, стежте за станом мультиклапана, який під час заправки газом дає відсічку у разі заповнення балона на 80%. Несправний клапан може випустити частину газу через запобіжний клапан, а це вже небезпечно і може закінчитися вибухом газу.