Що робити пасажирам, якщо ви забули речі у потязі

15.01.2020

У 2018 році в бюро знахідок надійшло 1 269 речей, власники забрали тільки п’яту частину. Пасажири поїздів найчастіше забувають свої мобільні телефони, парасольки та одяг. Про це повідомляють в прес-службі Укрзалізниці.

Там зазначають, що коли пасажир вийшов з вагона на шляху прямування поїзда і відразу помітив, що забув у вагоні речі, він повинен звернутися до начальника тієї станції (вокзалу), на якій вийшов, і написати заяву. Пасажир має в заяві вказати номер вагона і місце, які він займав, описати забуті речі та зазначити найближчу станцію, на яку бажає їх перевезти.

“Якщо речі були загублені та знайдені не в поїзді, а на певній станції, то вони на цій станції і зберігаються. Пасажирам їх видають лише після перевірки документів, що посвідчують особу. Про забуті чи загублені речі пасажири можуть повідомляти в контактний центр за номером телефону: 0 800 50 31 11 (дзвінки безкоштовні)”, – зазначають в Укрзалізниці.

Найчастіше люди забувають речі на станції “Київ-Пасажирський”, де найбільше пасажирів. Звідси речі потрапляють у бюро знахідок. “Щоб забрати вилучені речі з бюро знахідок станції “Київ-Пасажирський”, пасажир повинен у заяві зробити опис речей. Якщо речі зберігалися в автоматичних камерах схову, необхідно вказати номер комірки і шифр, або надати жетон, або за наявності розрахунковий чек”, – йдеться в повідомленні.

, , , , переглядів: 2 188

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *