“В першій рекламній кампанії Chanel я знялася у 15 років. І це було справжнім божевіллям для 15-річної дівчинки. Я була дуже схвильована і не могла повірити, що мене запрошують. Мама познайомила мене з Карлом Лагерфельдом, коли мені було вісім років. Він дуже милий. Рідко зустрічаються такі люди, настільки щирі і привітні”, — розповідає Лілі.
Мама – джерело натхнення
Лілі Роуз часто говорить в інтерв’ю, що основне джерело натхнення для неї мама. Вона вважає Ванессу Параді іконою стилю і французького шарму, тому часто бере у неї модні рішення. Приміром, Лілі, як і мама, наносить рум’яна не тільки на яблучка щік, але і на верхню повіку і під брову. Цим прийомом вона робить погляд яскравішим.
Змивати макіяж перед сном
Лілі говорить, що основне її правило догляду за шкірою – це завжди змивати макіяж перед сном.
Використовувати перуки
Лілі зізнається, що ніколи не пофарбує свій натуральний колір волосся, а якщо їй захочеться експериментів вона просто одягне перуку.
Мікс стилів
Як і будь-яка француженка, Лілі використовує легкий натурний макіяж, роблячи акцент на яскравій деталі. Найбільше дочка Деппа любить носити червону помаду.
Парфум
В 2016 році Лілі-Роуз погодилася стати обличчям рекламної кампанії нової версії Chanel N°5, тому не дивно, що вона не розлучається з цим ароматом.