Ізраїльська компанія Noveto Systems представила футуристичну технологію «звукового випромінювання» – SoundBeamer 1.0. Аудіосистема продається без навушників – всі звуки до користувача вона передає з допомогою ультразвуку, створюючи біля його вух «звукові кишені», де музику стає чутно.
Відповідно до заяв компанії, повністю функціональний прототип вже готовий, а виробництво серійної моделі почнеться в другій половині наступного року, передає mind.ua з посиланням на HighTech Plus і Techxplore.
Технологія Noveto Systems використовує модуль тривимірного зондування, визначає місцеположення людини і відстежує становище вуха. Пристрій надcилає ультразвукові хвилі і створює поряд із вухами «звукові кишені» – музику чує тільки одна людина. Звук відтворюється в стерео і тривимірному режимах.
SoundBeamer також підлаштовується під рухи голови – на випадок, якщо користувач почне хитати головою під час прослуховування. За словами гендиректора компанії Крістофа Рамштейна, SoundBeamer генерує звукові ефекти на 360 градусів навколо користувача.
«Ви не можете в це повірити, тому що вона звучить як гучномовець, хоча ніхто інший цього не чує. Система налаштовується на вас, і ви перебуваєте в центрі всього. Це відбувається навколо вас», – додала Аяна Уоллуотер, головний менеджер по продукту.
Технічні специфікації SoundBeamer припускають модуль зондування, вбудований мікрофон, запатентований набір мікросхем, матрицю з двома датчиками і програмне забезпечення. Демо-версія технології була представлена під час онлайн-презентації в Noveto Systems в Zoom. Рамштейн і Уоллуотер показали кілька відеокліпів із зображеннями лебедів на озері, дзюрчанням струмка і дзижчанням бджіл. У компанії відзначили, що жодна існуюча система не дає такого ефекту занурення.
Noveto вже має перших великих партнерів – Foxconn і CEVT. Перша – найбільший виробник електроніки з Тайваню і головний постачальник Apple. А друга – CEVT – частина китайського холдингу Geely Group, яка відповідає за розробку модульних платформ для автомобілів.
Noveto Systems назвала сфери застосування своєї технології. Всього їх чотири: відеоконференції, домашні музичні системи, автомобільна промисловість і фітнес.