Як розвинути інтернет-магазин з нуля

29.09.2020

Як розвинути інтернет-магазин з нуля

Невеликий гайд допоможе вам, як клієнтові, краще розуміти, як працює просування інтернет-магазину, пише Депо.

Пошуковий аудит

Це перший етап в просуванні ресурсу. Його перевіряють на адаптивність до мобільних пристроїв, швидкість завантаження сторінок, відповідність технічним вимогам пошукових систем. Для комплексного аудиту фахівці також використовують спеціальні платні сервіси – Serpstat, Ahrefs.

Аналіз конкурентів

Як в будь-який інший маркетингової сфері, для вибору найбільш ефективної стратегії слід вивчити конкурентів: їх помилки, методики просування і т.п. Порівняльний аналіз дозволяє взяти найкраще з стратегій конкурентів і не допустити скоєних ними помилок.

Аудит юзабіліті

За допомогою первинного аналізу юзабіліті фахівці зможуть оцінити, наскільки легко потенційним покупцям знаходити на вашому сайті потрібні товари. В ідеалі структуру подібних ресурсів, особливо з великою кількістю розділів і товарів, слід продумувати ще на етапі створення сайту разом з SEO фахівцем.

Семантичне ядро

Ключові слова приносять на сайт той самий, органічний, трафік. Збором і кластеризацией запитів, які характеризують діяльність інтернет-магазину найкращим чином, і займається SEO специалист. Чим краще буде опрацьовано семантичне ядро, тим краще ваш ресурс ранжируватиметься в пошукових системах.

Технічна оптимізація

Якщо в результаті первинного аудиту сайту були виявлені технічні помилки – їх вирішують на даному етапі роботи з ресурсом. Зокрема, для їх вирішення проводиться технічна оптимізація сайту. Під час оптимізації фахівець: налаштовує структуру URL сторінок, вирішує проблему дублювання сторінок, створює шаблони метатегов і мікроразметок, здійснює перелинковку. Якщо раніше не були створені файли robots.txt і sitemap.xml, їх також створюють на етапі оптимізації.

Наповнення сайту

Перш за все, необхідно створити унікальний контент відповідно до зібраним семантичним ядром. Для цього до роботи залучаються копірайтери та редактори. Оптимізовані тексти розміщуються на сторінках категорій, розділів, товарів. В цілому, саме контент відповідає за цільовий трафік на сайті, від його унікальності і якості залежить успіх всього просування.

Зовнішня оптимізація

Мета цього етапу – наростити кількість посилань. Спеціаліст розміщує посилання на ваш інтернет-магазин на інших сайтах. Це працює як рекомендації в реальному житті: люди на інших ресурсах будуть бачити рекомендацію відвідати ваш інтернет-магазин. Щоб отримати позитивний результат SEO-фахівець вибирає тільки перевірені ресурси, яким “довіряють” пошукові системи. В іншому випадку можна отримати протилежний результат у вигляді зниження трафіку і позицій в пошуковій видачі.

 

, , , переглядів: 290

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *