9 головних навичок, які будуть цінуватися роботодавцями в 2020 році

06.02.2018

9 головних навичок, які будуть цінуватися роботодавцями в 2020 році

Які якості потрібно розвивати, щоб не залишитися без роботи в майбутньому.
Навички розташовані в тому порядку, в якому, на думку експертів, вони будуть затребувані у роботодавців.

За даними The Future of Jobs Всесвітнього економічного форуму, більше третини навичок, які роботодавці  оцінять в 2020 році, ще в 2015-му вважалися не надто важливими. Причина такої переорієнтації – швидкість розвитку технологій.
Втім, експерти вважають, що роботи не повністю замінять існуючі професії, а лише візьмуть на себе частину автоматизованих завдань. Людям же, щоб продовжувати впевнено рухатися по кар’єрних сходах, доведеться розвинути в собі більше людського.

Отже, ось які навички потрібно прокачати до 2020 року.
1. Комплексне вирішення проблем
Ця навичка робить професіонала не просто ланкою в ланцюзі колег, гвинтиком в машині. Вона дозволяє виявити проблему, виявити її джерело, зрозуміти, які у події можуть бути наслідки. І головне, що фахівець, який володіє цією здатністю, може прогнозувати, які потенційні неприємності чекають проект, і запобігти їх. На думку експертів, в 2020 році вміння комплексно вирішувати проблеми потрібно на 36% робочих місць.
2. Критичне мислення
Технології вдосконалюються. У 2018 році штучний інтелект вперше обійшов Alibaba and Microsoft AI beat human scores on Stanford reading test людини в Стенфордському тесті на читання і розуміння прочитаного. Однак зростаючі можливості робототехніки тільки збільшують потребу в людях, які можуть критично мислити. Саме людина повинна оцінювати, наскільки оптимально і етично використовується технологія і як її відкалібрувати, щоб вона приносила користь.
3. Креативність


І знову новини зі світу досягнень штучного інтелекту: розробка Microsoft навчила Microsoft AI can draw objects based on detailed text descriptions малювати картинки на основі текстового технічного завдання. Очевидно, це тільки початок, тому потреба в простих функціях, які б виконували люди зникає. Зате в творчих людей, які будуть генерувати ідеї і нестандартно підходити до завдань, роботодавці будуть вкрай зацікавлені. Про це говорять і результати опитувань: у 2015 році креативність була лише на десятому місці в рейтингу затребуваних навичок.
4. Уміння управляти людьми
Важливі не тільки вміння координувати співробітників компанії і ставити завдання, але і методи, якими людина це робить. В майбутньому роботодавцям потрібні лідери, які здатні мотивувати людей, розвивати їх таланти, створювати ефективні команди. Для цього потрібні яскраві людські якості, найближчим часом недоступні роботам: харизма, чарівність і емпатія.
5. Взаємодія з людьми
Цей пункт тільки підкреслюють загальну тенденцію важливості соціальних навичок в майбутньому. Набив оскому пункт з резюме «вміння працювати в команді» матиме вирішальне значення. Адаптуватися до нових знайомих, домовлятися, співпрацювати, проявляти доречну турботу, не перекладати відповідальність з себе на товариша – всього цього доведеться навчитися, якщо хочете бути успішними.



6. Емоційний інтелект
Здатність людини розпізнавати емоції, мотиви оточуючих і правильно на них реагувати, на думку Daniel Goleman, Emotional Intelligence вчених, була ключовою для виживання в доісторичні часи, так як дозволяла уживатися з одноплемінниками. Люди давно вийшли з печер, проте емоційний інтелект до цих пір вважається основним навиком для успішного життя серед  суспільства. Грамотний відгук на реакцію людини допоможе налагодити відносини не тільки усередині колективу, але і з клієнтами і конкурентами. Та й поза роботою стане в нагоді.
7. Уміння аналізувати і приймати рішення
Каналів отримання інформації стає більше, тому зростає цінність співробітника, який може систематизувати, аналізувати отримані дані, а потім на їх основі приймати оптимальне для компанії рішення. При цьому швидкість, з якою фахівець робить висновки, буде одним з ключових критеріїв оцінки цієї навички.
8. Взаємовиручка
Навичка активного пошуку шляхів для допомоги комусь і зараз затребуваний в сфері послуг, де найбільш часто люди взаємодіють один з одним. Втім, прагнення допомогти оточуючим буде необхідно і всередині колективу, якщо принесе вигоду всій команді.
9. Навичка ведення переговорів
Уміння залагоджувати розбіжності, пропонувати компроміси, приводити учасників переговорів до спільної точки зору, як припускають, буде особливо затребувана в комп’ютерній і математичнії сферах, а також в мистецтві і дизайні.

 

, , , переглядів: 450


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *