6 головних фактів, які потрібно знати про Chanel кожній модниці

07.01.2019

6 головних фактів, які потрібно знати про Chanel кожній модниці

Успіх модного бренду, звичайно, значною мірою базується на його геніальності творця – Коко Шанель. Але і це ще не все. Ми розповімо про наймодніші факти Chanel, які ви могли не знати.

Коко Шанель відкрила костюм для жінок

Коко Шанель була першим дизайнером, яка представила жінкам костюм – одяг, який раніше носили тільки чоловіки. Так дизайнер зробила справжню революцію в жіночому гардеробі.

Коко Шанель завоювала собі репутацію як дизайнер капелюхів

Перед тим, як бренд Chanel став впізнаваним в усьому світі, Коко Шанель займалася виробництвом капелюхів, які відрізнялися високою якістю і витонченим дизайном.

Chanel № 5 – найбільш продаваний парфум всіх часів

Після того, як Коко Шанель запустила парфум в 1921 році, аромат миттєво завоював статус одного з найбільш бажаних і відомих ароматів світу. Chanel № 5 став першим ароматом, рекламу якого показували під час Суперкубка. У 1959 році парфум приєднався до постійної експозиції Музею сучасного мистецтва в Нью-Йорку, а ще через кілька років художник Енді Уорхол присвятив Chanel №5 цілу серію полотен.

Chanel був першим брендом, у якого був waiting-list для лаку для нігтів

У 1994 році перед фотосесією в Парижі візажист модного дому Chanel виявила, що у моделей не нафарбовані нігті. Дівчина не розгубилася і швидко замалювала нігті манекенниць чорним маркером, а потім попросила, щоб отриманий відтінок репліциювали з допомогою натурального лаку. Так Chanel Rouge Noir став першим лаком, який модниці почали замовляти до його фактичного появи.

Перший паризький магазин Chanel не був кутюрною

Багато хто помилково вважає, що історія Chanel спочатку базувалася на продаж кутюрних суконь. Насправді перший магазин паризького будинку відкрився в 1910 році і головним його асортиментом були капелюхи. А перший кутюрьє-магазин з’явився тільки через п’ять років.

Практичність двоколірних туфельок

Двоколірні човники вважаються знаковим елементом гардеробу від Chanel. У 1957 році Коко тісно співпрацювала зі взуттєвим дизайнером Раймондом Массаро, саме він і винайшов легендарні човники з білим мисом. Така модель була придумала не просто так! Туфлі повинні візуально подовжити ноги і зменшувати стопу. До речі, саме завдяки двоколірним човникам бренд зміг знову встати на ноги після Другої світової війни.

, , , , переглядів: 345



Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *