Банерна реклама в інтернеті

Збір коштів на потреби армії України
22.04.2023

Банерна реклама, також відома як медійна реклама, є елементом класичної інтернет-реклами, так званого медійного маркетингу. Він заснований на графічних рекламних носіях, таких як банери, кнопки, відео, анімація або зображення, та ділиться на графічний та анімований дизайн. Тим часом банери також можуть реалізовувати аудіоформати. Онлайн-банери бувають різних розмірів і форматів: деякі банери на даний момент розкидані по всьому сайту, в той час як інші просто йдуть за курсором, так звані банери миші. Розміщується банерна реклама в інтернеті на сайті, зазвичай зверху, збоку чи знизу.

Банери діють як посилання на сайт рекламодавця і оператор сайту може заробляти гроші, просто відображаючи банер на своєму сайті. Банерна реклама використовується для збільшення продажів, підвищення впізнаваності або брендінгу.

Медійна реклама – це частина інтернет-маркетингу, що використовує діджитал агентство MixDigital, яке займається графічними рекламними носіями. Отже, йдеться про банери та подібні форми онлайн-маркетингових кампаній.

Завдяки графічному оформленню рекламного матеріалу та можливої ​​анімації медійна реклама використовується набагато частіше, ніж, наприклад, маркетинг у пошукових системах для кампаній з брендингу. Однак через велике охоплення медійних кампаній цей канал також все більше використовується у сфері онлайн-реклами, орієнтованої на ефективність.

Важливий внесок у це роблять останні розробки у сфері націлення і ретаргетинга.

Для розміщення своєї реклами рекламодавці можуть бронювати бажане середовище на відповідних веб-сайтах. Потім там з’являються банери, які посилаються на сайт компанії чи інтернет-магазин.

Банер повинен передавати своє повідомлення коротко, лаконічно та достовірно, оскільки погляд користувача затримується на рекламному банері в середньому близько 1,5 секунди, а рейтинг кліків дуже низький – менше одного відсотка.

Привабливість банерної реклами оцінюється за часткою кліків по відношенню до загальних переглядів на сайті оператора (клікабельності).

Фінансування

Фінансування зазвичай ґрунтується на двох моделях. Або класично на основі принципу ціни за тисячу показів (CPM), в якому рекламодавець платить фіксовану ціну за тисячу показів, або на основі моделі, яка базується на ефективності, в якій оплата стягується за кожну дію користувача. Це можна зробити одним клацанням миші (оплата за клік) шляхом реєстрації (оплата за лід) або здійснення покупки (оплата за продаж).

переглядів: 187

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *