Битва поколінь: хто такі мілленіали і чому наше майбутнє в їхніх руках

27.07.2018

Битва поколінь: хто такі мілленіали і чому наше майбутнє в їхніх руках

Нинішня молодь не збирається витрачати своє життя на нудні офіси, і тим не менше – домагається успіху

Кожні 30 років відбувається зміна поколінь, що впливає на всі усталені бізнес-процеси в суспільстві. Про те, чим відрізняються люди, народжені в 1970-80-х від наступного покоління з 1990-2000-х, розповів співзасновник і СТО онлайн-маркетплейса для пошуку репетиторів Preply.com Дмитро Волошин.

Різні цінності

Теорія поколінь створена в 1991 році завдяки дослідженням американських вчених Нейла Хоува і Вільяма Штрауса. Незалежно один від одного вони прийшли до висновку, що той самий конфлікт поколінь виникає не тільки через відмінності у вихованні, але і завдяки потужному впливу глобальних тенденцій: науково-технічної революції, воєн, економічних змін. Вчені довели, що найважливіший період в житті людини – до 12-14 років, коли вона поглинає будь-яку інформацію ззовні і на основі цього формує свою свідомість.

Результат пошуку зображень за запитом "покоління міленіалів"

Якщо порівнювати людей, чиє отроцтво довелося на кінець 1980 – початок 1990-х з їх ровесниками з 2005 року, то різниця буде колосальною.

“У мої 12 років основний бізнес хлопців був пов’язаний з розносом пошти та допомогою з викопування картоплі. Нинішні підлітки вже продають трафік в своїх стрімах і створюють сайти-шаблони на WordPress. Їм нема чого перевіряти себе на міцність фізичною працею, їх головні робочі інструменти – це інтелект і вміння бути високоефективним довше інших”, – говорить Кирило Бігай.

Омолодження бізнесу

Журнал Forbes довгі роки випускав рейтинг успішних підприємців і бізнесменів “30 under 30”, поки в 2012 році його обкладинку не зайняв канадський поп-співак Джастін Бібер. І справа зовсім не в тому, що видання з 100-річною історією стало виглядати несерйозно. Навпаки – воно показало свою сучасність і повну відсутність консерватизму з минулого, коли на обкладинки ставили тільки солідних бізнесменів з металургійної промисловості та політиків.

Результат пошуку зображень за запитом "покоління міленіалів"

Американський інженер, дизайнер, фізик, футуролог, дослідник в області тімбілдінга,  фаундер і CEO інноваційного стартапу Radicand Lab Грегорі Кресс розповів, що нове покоління не потребує самовираження через заняття лідерських позицій.

Ці люди більш практичні, вони народилися під час відсутності інформаційних заборон і кордонів. Їм важливо залишити слід в історії і неважливо як: об’єднуючись в групи або самостійно. Вони виросли на цитатах мільярдерів, які не закінчили Гарвард, а тому готові кинути навчання заради цікавого проекту. У 1992-му році 80% людей до 23 років мріяли про роботу з високим ступенем відповідальності, а 10 років по тому цей показник впав до 60%.

Результат пошуку зображень за запитом "покоління міленіалів"

З телефоном в руках

Народжених у 2000-х називають поколінням «ЯЯЯ» (англ. «MeMeMe»). Ці хлопці і дівчата вже з перших років життя вміють гортати стрічку соціальних мереж і записувати ролики на Youtube. Для засновників IT-стартапів вони є цільовою аудиторією. Нашим батькам, особливо, якщо мова йде про пострадянський простір, дуже складно змусити себе освоювати нові технології. Тим більше у них рідко виникає бажання вивчати іноземну по Skype.

Сьогоднішні 30-річні відрізняються від “Generation MeMeMe”. Особливо це стосується способу життя. Ми пишаємося тим, що встигаємо поєднувати роботу, сім’ю, невеликий фріланс і заняття спортом, в той час як вчорашні випускники за одну лише годину встигають виконати половину наших денних завдань.

Результат пошуку зображень за запитом "покоління міленіалів"

Професор психології університету Джорджії Кейт Кембл стверджує, що мілленіали не розвивають бізнес – вони займаються виключно своїм брендом. Це допомагає їм не концентруватися на одному проекті, а постійно шукати щось нове, виправдовуючи його якість своєю репутацією.

Мілленіали зі своєю науково-технічною революцією – це ковток свіжого повітря після важкого і депресивного періоду 90-х. Вони ще навчать усіх, як бути хорошим бізнесменом і працювати на благо суспільства і планети.

, , , переглядів: 936

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *