Додаток від українців за пів року скачали мільйони людей

30.07.2020

Додаток від українців за пів року скачали мільйони людей

За перші три місяці після релізу додаток скачали понад мільйон разів. У наступні місяці зростання перевершило всі очікування розробників. За півроку додаток для заміни обличчя на GIF-зображеннях «Doublicat» українського стартапу RefaceAI скачали більше 5 млн разів, розповідає УНІАН інвестор компанії Сергій Токарєв.

Реліз застосунку українських розробників відбувся 13 січня 2020 року. За словами Токарєва, Doublicat почав стрімко набирати популярність з перших днів після виходу. Пов’язано це, на думку інвестора і команди розробників, з унікальністю пропозиції,

«Додатки по заміні обличчя існують на ринку вже давно. Але практично всі вони використовують технологію CGI або 3D-моделювання. По-перше, це серйозно обмежує користувача у виборі зображень для заміни обличчя. По-друге, зображення або перетворюється в графіку, або серйозно втрачає в якості, – говорить Токарєв, – У випадку з Doublicat використовується власна технологія RefaceAI, заснована виключно на штучному інтелекті. Результат – необмежена кількість можливостей і реалістична картинка».

«На сьогодні Doublicat встановили більш ніж на 5 мільйонів смартфонів по всьому світу. Зараз щоденна кількість завантажень досягає 400-500 тисяч», – ділиться статистикою Токарєв. Паралельно додаток українських розробників проривається в ТОП чартів AppStore і GooglePlay по всьому світу. За словами інвестора, перший прорив стався 6 липня, коли Doublicat обійшов TikTok і Приват24 в українському AppStore і зайняв перший рядок чарту. Така ситуація повторювалася кілька разів протягом наступних тижнів.

Сьогодні Doublicat входить в ТОП-10 застосунків в Таїланді, Малайзії, Брунеї, на Філіппінах, в Киргизстані і Казахстані, та входить до двадцятки найбільш популярних додатків в розділі «розваги» в декількох країнах Європи. В американському AppStore Doublicat займає 13 місце в тому ж розділі. Зацікавилися додатком і українські зірки. Ольга Полякова виставила в Instagram відео Тіни Кароль зі своїм обличчям, а Jerry Heil випустила кліп на пісню «Блогер», де використовувала технологію RefaceAI для створення відеоряду.

За словами Сергія Токарєва, зараз команда RefaceAI працює над удосконаленням свого продукту, роботою з відео і створенням технології, яка дозволить розпізнавати фейки на фото і відеофайлах в інтернеті.

, , , переглядів: 147

Один коментар
  1. Большое спасибо за полезную информацию

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *