Навіщо потрібна перевірка контрагента

Збір коштів на потреби армії України
01.04.2022

Навіщо потрібна перевірка контрагента

Як уникнути санкцій з боку податкової служби та довести прояв належної обачності? Як не укласти невигідну угоду? Як не допустити невиконання замовлення контрагентом? Рішення є: слід перед підписанням договору провести перевірку контрагента для підтвердження його ділової репутації, правоздатності та фінансово-матеріального забезпечення. Для цього ви можете звернутися до сервісу https://youcontrol.com.ua/catalog/notaries/. Детальніше про перевірку та наслідки її ігнорування – читайте далі.

У яких випадках потрібна перевірка

У діяльності практично кожної компанії може виникнути неприємна ситуація, коли податкові органи відмовляють у відрахуванні податків або визнають угоду сумнівною, витрати є непідтвердженими, а податкова вигода є необґрунтованою.

Це може бути викликано тим, що контрагент, який здавався під час укладання угоди цілком надійним, був визнаний податковою службою несумлінним. При цьому компанія чи підприємець не намагалися його перевірити.

Чим загрожує співпраця з неперевіреним контрагентом

Існує кілька основних груп ризиків, до яких може призвести співпраця з неперевіреними контрагентами:

  • Законодавчі ризики. Внаслідок визнання контрагента несумлінним, платнику податків обов’язково донарахують податкові зобов’язання та штрафи з податку на прибуток, ПДВ. Крім того, в такому випадку увага податкової служби до вашої компанії підвищиться, а у випадку значних порушень закону можлива навіть адміністративна відповідальність.
  • Фінансові ризики. І тут загрожує невиконання зобов’язань із боку контрагента. Воно може бути повним – непоставка продукції, несплата, неповернення передоплати, або частковим – порушення термінів постачання або виконання інших зобов’язань, вимог до якості продукції або робіт.
  • Ризики претензій до посадових осіб компанії. Якщо вашій компанії довелося співпрацювати з ненадійним контрагентом, є імовірність, що відповідальність за таке рішення ляже на плечі керівників або акціонерів підприємства.
  • Репутаційні ризики. Співпраця з несумлінними контрагентами негативно позначиться на іміджі фірми в очах партнерів та клієнтів.

Перевірка при виборі контрагента має стати нормою, адже в більшості випадків сьогодні суди беруть бік податкових органів та довести, що діяльність компанії велася з належною обачністю, буває дуже непросто. Фахівці рекомендують закріпити процедуру перевірки у внутрішньому документі компанії.

переглядів: 31

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *