Найуспішніший у світі бутерброд: як і звідки до нас прийшов гамбургер

28.07.2018

Найуспішніший у світі бутерброд: як і звідки до нас прийшов гамбургер

Своєю назвою головний американський бутерброд зобов’язаний вихідцям з Гамбурга. 27 липня 1900 року американський гастроном Луї Лессінг у своєму рідному місті Нью-Хейвен продав перший гамбургер. Як все починалося?

Відомо, своєю назвою головний американський бутерброд зобов’язаний вихідцям з німецького Гамбурга. Однак для того, щоб стати “королем” американського, а потім і світового фаст-фуду, німецький біфштекс повинен був бути зручним для їжі “на ходу”.

Луї Лессінг поклав традиційний німецький біфштекс між двома круглими булочками, додав соус і листочок салату. Саме в такому вигляді гамбургер став символом гастрономії Нового Світу. Потім, гамбургери отримали широку популярність у 1904 році на Всесвітній виставці в Сент-Луїсі.

Пов’язане зображення

Але, варто відзначити, що ще протягом 30 років американці продовжували віддавати перевагу хот-догам, смаженим курчатам та італійській піці. А зараз їх за вуха не відтягнеш від бутерброда Лессінга.

На початку 1930-х настав зоряний час бургерів, коли канзасець Уолтер Андерсон заснував першу мережу закусочних White Castle Hamburger, в меню яких входили гамбургери як основне блюдо.

Остаточного успіху нового фаст-фуду сприяла мережа кафе Wimpy Grills, яка наділила гамбургери двома головними перевагами, які стали золотим правилом підприємств швидкого харчування. А саме, гамбургери почали продавати за дуже низькими цінами; технологія потокового приготування, дозволяла витрачати на обслуговування кожного відвідувача менше однієї хвилини.

Історія найуспішнішого бізнесу, який процвітає і в наші дні, на гамбургерах, почалася в 1948 році, коли в каліфорнійському місті Сан-Бернардіно зустрілися брати Макдональд і Рей Крок, винахідник машини для змішування молочних коктейлів.

В результаті був створений Мcdonald’s, мережа яка почала зростати шаленими темпами завдяки введеній керівництвом компанії системи франчайзингу. Mcdonald’s і їх гамбургери стали барометром для американської та світової економіки і символом глобалізації.

Пов’язане зображення

Незважаючи на визнану шкідливість бургерів і вражаючи мережі швидкого харчування гучні судові процеси, гамбургер все ще залишається символом американської культури та їжею за найдемократичнішою ціною.

, , переглядів: 1 210

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *