Google почала розсилати нову версію свого браузера Chrome 71. Апдейт не найбільший, та все ж, зміни в системі будуть дуже корисними для всіх користувачів браузера.
Chrome буде автоматично блокувати будь-яку рекламу, яка підпадає під критерії “шкідливої реклами”. Система сама навчилася визначати рекламу, і відносити її до різних списків. Це включає в себе завантаження вірусів або небажаного ПЗ, приховані області кліка, автоматичний редирект, фейкові повідомлення, банери, які стежать за курсором, фішинг, реклама, яка вводить в оману та інша зараза. Загалом, все те, що може завдати шкоди вашому гаманцю, або комп’ютера.
Якщо на сайт вішається відмітка про шкідливу рекламу, у власника буде 30 днів на добровільне очищення. Якщо ж він не підкориться, браузер почне автоматично блокувати всю небажану рекламу. Для перевірки сайту Google рекомендує скористатися Abusive Experiences Report в консолі пошуку Google. Таким чином корпорація добра хоче вберегти користувачів мережі від шкідливої реклами, або ж від хакерських маніпуляцій і дій аферистів.