Яке головне завдання будь-якого логотипу фірми чи компанії? Звичайно ж, максимальна виразність, яка добре запам’ятовується. Здається, так легко придумати потрібне зображення. А насправді, дуже складно. Тому не варто самостійно мудрувати над його розробкою. Українське рекламне агентство BRANDME легко виконає всю необхідну роботу, і створить саме такий логотип, якій найбільше відповідатиме напрямку вашого бізнесу.
Ще з часів кам’яного віку людство приваблювали яскраві кольори і виразні зображення. Перші наскальні малюнки та цілі сценки про мислювання на мамонтів визнаються доробками мистецтва. Стародавні люди не тільки малювали, а й розфарбовували свої малюнки, проявляючи смак і дотепність. Це була перша реклама, яка визначала досягнення племені.
Сьогодні реклама має подібні цілі. Адже замовники реклами також бажають показати свої товари та вироби у привабливій площині. Для досягнення такої мети використовуються найяскравіші доробки рекламного напрямку. Це:
- вироблення особливого фірмового стилю;
- брендбук;
- розробка дизайну поліграфічної продукції;
- розробка дизайну зовнішньої реклами.
До кожного нового рекламного проекту слід застосовувати особливий та нестандартних підхід. Для вироблення фірмового стилю потрібно поєднати графічне зображення із кольоровою палітрою, письмовим виразом. Це творча і захоплива справа.
Брендбрук є справжньою Біблією компанії. Він складається з відомостей, що допомагають просувати бренд, робити його популярним. Рекламні агенції розробляють і використовують брендбрук у створенні логотипу та фірмового стилю.
Щоб вдало оформити поліграфічну продукцію, треба мати неабиякий смак та почуття міри. Адже занадто яскрава реклама виглядатиме нав’язливо та викликатиме несприйняття аудиторією. Особливі підходи застосовуються й до створення зовнішньої реклами.
А взагалі реклама присутня у повсякденному житті. Можливо ви не помічаєте, але вона є на всіх предметах широкого вжитку, які ви купуєте:
- керамічних чашках та термочашках;
- футболках та кепках;
- сумках та портфелях;
- ручках та олівцях;
- комп’ютерних флешках;
- поліетиленових пакетах.
Чи можна пройти повз привабливої речі із яскравим та виразним написом, емблемою? Адже зараз в моді всілякі фірмові зображення. Інколи ви й самі стаєте рушіями реклами, замовляючи креативний принт або брендовий напис на улюбленій футболці, жакеті, рюкзаку.
Отак і шириться реклама серед людей. Що вже казати про цілі компанії та підприємства, які хочуть звертати увагу споживачів на свою продукцію. А фірми, які виконують замовлення все більше проявляють фантазію та креативність, щоб задовольнити зростаючий попит.