Що таке особистий кабінет на сайті?

23.07.2021

Що таке особистий кабінет на сайті?

Особистий кабінет – це набір пов’язаних між собою сторінок сайту, які доступні користувачам певної групи. Тобто, особистий кабінет – робоче місце користувача на сайті. Система знає, хто цей конкретний користувач і надає йому тільки необхідні інструменти для роботи.

 Особистий кабінет

В особистому кабінеті акцент робиться на зручності, зрозумілості та функціональності. Користувач входить в особистий кабінет з конкретною метою – замовити товар, перевірити статус замовлення, вибрати опції в замовленні і т.д. Тому розробка персонального b2c-кабінету повинна бути професійною, щоб повністю автоматизувати робочий процес.

Навіщо потрібен особистий кабінет? 

Особистим кабінетом вважають надійний спосіб організації певного бізнес-процесу.

Що дає бізнесу особистий кабінет? 

Кожна дія в особистому кабінеті може бути зафіксована – відвідування сторінки, збереження форми, виконання дії (хто, коли, та за яких обставин). 

Таким чином, можна відновити картину дій за певний період, за умови, що всі необхідні дані збережені.

Стандартизація бізнес-процесів 

Особистий кабінет задає єдиний метод обробки даних. Є можливість налаштовувати інтерфейс особистого кабінету таким чином, що користувач не зможе відійти від процесу.

Контроль процесів 

Ви можете використовувати показники і метрики для контролю відхилень від стандартних значень. Більш того, цей контроль може бути автоматизований.

Захист даних від крадіжки 

В особистому кабінеті кожен користувач отримує доступ тільки до тих даних, які йому не потрібні для роботи. Людині набагато складніше вкрасти дані, тому що він має обмежений доступ, а його дії записуються.

Пізнайте клієнта краще 

Якщо у клієнта є особистий кабінет, то в процесі його роботи з’являється історія взаємодії. Система накопичує дані про клієнта, які потім можна використовувати для більш точних пропозицій. 

Важливо розуміти, що неавторизована частина сайту – це область, де ми нічого не знаємо про прийшов користувача і пропонуємо йому різні послуги сайту, сподіваючись вгадати, що йому потрібно. Завдання системи – прискорити та спростити роботу користувача для досягнення його цілей.

Обслуговування 24/7 

Клієнт може отримати послугу в особистому кабінеті в будь-який час. Немає необхідності чекати ранку. Він може робити все в будь-який час (навіть вночі). У той же час, фактична обробка його запиту може відбуватися в певний час. Але це абсолютно ніяк не затримує клієнта.

переглядів: 338

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *