Реклама їжі змушує дітей набирати зайву вагу. Ось іще один мінус телебачення. Вчені з Єльського університету (США) провели цілий ряд експериментів зі з’ясування того, як впливає на людей телевізійна реклама їжі.
В ході експериментів з’ясувалося, що, наприклад, під час перегляду дитячих передач і мультфільмів, що перериваються на рекламу їжі, діти схильні з’їдати на 45% більше різних бутербродів і легких закусок, ніж при перегляді програм без реклами продуктів харчування.
Таким чином, перегляд передач, що перемежовуються рекламою їжі, може привести до набору зайвих 4,5 кг в рік, – стверджують вчені. Така ж залежність між посиленим споживанням їжі і переглядом реклами їстівного існує і у дорослих.