ТОП-5 переваг PPC-реклами для просування стоматології

27.05.2022

 

  • Чому контекст – найкращий інструмент для реклами стоматології?
  • Які види ppc-реклами використовуються для просування стоматологічних послуг?
  • Основні переваги контекстної реклами та що робить її такою ефективною?

Чому контекст – найкращий інструмент для реклами стоматології?

Коли ми говоримо про інтернет-маркетинг стоматологічних послуг, то для замовників ключовими показниками ефективності та якості нашої роботи традиційно залишаються видимий та відчутний результат, а також оптимальні витрати, спрямовані на його досягнення.

Як правило, на вибір завжди є декілька інструментів, окрім контекстної реклами. Кожен із них має свої переваги та недоліки та є важливою складовою ефективного просування стоматологічної клініки. Але через свої особливості вони не можуть задовольнити запити клієнтів повною мірою.

Наприклад, SEO-просування чи ведення тематичного блогу – це досить недорогі варіанти для залучення клієнтів, але відчутний результат ви отримаєте лише через 4-5 місяців. Хоча ніколи не варто відкидати органічний трафік, бо в перспективі це друге за об’ємом джерело залучення цільових клієнтів.

Швидко отримати заявки можливо задіявши соціальні мережі, наприклад, Instagram або Facebook. Але якість таких звернень у сфері стоматологічних послуг дуже низька. Витрати при цьому доволі високі, тому використовувати раціонально лише як джерело для збільшення охоплення та розвитку бренду.

У свою чергу, контекстна реклама Google Ads – ідеальне поєднання високої якості рекламного трафіку, його обсягу та вартості залучення клієнтів. Це будуть максимально зацікавлені у ваших послугах пацієнти, а перші заявки ви можете почати отрмиувати вже наступного дня, після налаштування та запуску.

Які види ppc-реклами використовуються для просування стоматологічних послуг?

Контекстної реклами існує кілька типів, але для просування стоматологічних клінік найефективнішими є пошукова реклама Google і кампанії в контекстно-медійній мережі Google.

  1. Пошукова реклама Google – текстові оголошення, які вам покаже система у вигляді результатів пошукової видачі.
  2. Кампанії в контекстно-медійній мережі Google – рекламне оголошення показуватиметься користувачам на більш ніж 2 мільйонах сайтів-партнерів системи і вони вже матимуть графічний, мультимедійний або відеоформати.

Які основні переваги контекстної реклами роблять її такою ефективною?

Можливість відстежувати ефективність реклами.

Ви завжди можете подивитися, які оголошення ефективні, а які не викликають інтересу у клієнтів. Вам буде доступна точна інформація про джерело, яке привело клієнта, кількість переходів та інші важливі для аналітики метрики.

Досить гнучке ціноутворення.

У контекстній рекламі ви платите лише за перехід на ваш сайт, а не просто показ оголошення. А також ви завжди можете розподілити бюджет та просувати конкретні послуги з ручного настроювання ставок.

Швидкий запуск рекламних кампаній.

Хороша і досить швидка окупність інвестицій у РРС-рекламу забезпечать стабільний дохід для стоматології в майбутньому. Головне якісно підготувати сайт і ви зможете відразу конвертувати заявки у продажі.

Взаємодія із максимально цільовою аудиторією.

Інструменти контекстної реклами дають змогу максимально точно створити портрет потенційного покупця вашого продукту. Ваші оголошення показуватимуться лише тим, хто дійсно зацікавлений у них. Вашу пропозицію не покажуть, наприклад, користувачеві з іншого міста або на запит користувача про ветеринарну клініку.

Зручний та ефективний спосіб подання інформації.

Настирлива, недоречна та помітна реклама відлякує і дратує потенційних покупців. Контекстна реклама, у свою чергу, показується користувачам як відповідь на їх пошукові запити і є максимально корисною для всіх сторін: клієнта, рекламодавця та Google.

переглядів: 785

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *