Як відкрити м’ясо-ковбасний магазин

Збір коштів на потреби армії України
24.06.2022

Як відкрити м’ясо-ковбасний магазин

М’ясні страви входять до щоденного раціону харчування багатьох українських родин. Тож відкриття м’ясо-ковбасного магазину точно стане прибутковою ідеєю. Але для того, щоб бізнес став успішним, має бути достатній обіг коштів. Це неможливо без покупців. Про те, як створити м’ясо-ковбасну торгову точку і правильно налаштувати її роботу, крок за кроком розповідає ця стаття.

Крок 1. Вдале розташування

У випадку з м’ясною лавкою вирішальне значення має вдале розташування торгової точки. Через обмежений термін придатності продукції така крамниця має знаходитися в густонаселеному районі. Тому відкривати такий бізнес у маленькому селищі на кілька хатин не має жодного сенсу. Придбання м’яса часто пов’язане зі значним навантаженням, тому приміщення повинні розташовуватися на першому поверсі будівлі та в добре прохідному місці. Оптимальними рішеннями стануть ринки та їхні околиці, пересадочні зупинки громадського транспорту в житлових масивах, а також перші поверхи житлових комплексів. Поблизу обов’язково мають бути легко доступні місця для паркування автомобілів. Тому відмінним місцем може бути близькість до місцевого торгового центру або великого супермаркету.

Крок 2. Підбір асортименту

Зазвичай спеціалізованим крамницям цього типу надають перевагу люди, які шукають дійсно якісні товари, незалежно від їхньої вартості. Тож варто налагодити взаємовигідну співпрацю з фермерами чи працювати за франшизою. Вони нададуть високоякісну продукцію за привабливими цінами, на які можна зробити невелику націнку, що дозволить мати стабільний прибуток.

Яку саме продукцію запропонувати покупцям — залежить від локації. Одні товари будуть користуватися великим попитом у спальному районі міста, інші – в центрі, де розташовано багато офісів. Однак у будь-якому випадку варто поекспериментувати з асортиментом ввести в пропозицію цікаві делікатеси.

Крок 3. Формальні вимоги

Щоб мати можливість відкрити м’ясо-ковбасний магазин і запросити туди покупців, треба спочатку налаштувати бізнес. В Україні його можна вести у будь-якій формі:

  1. одноосібне володіння, тобто компанією управляє власник, який відповідає за всі ділові зобов’язання. Він може наймати співробітників — одного чи двох продавців;
  2. партнерство — невеличка компанія, що складається з партнерів (не менше двох), які відповідають їхньому майну. Вона не є правосуб’єктною чи правоздатною;
  3. повне товариство, що має правоздатність. Партнери (не менше двох) несуть відповідальність своїм майном разом із компанією;
  4. товариство, яке складається з генерального партнера, який відповідає за всі основні зобов’язання, та партнера з обмеженою відповідальністю;
  5. товариство з обмеженою відповідальністю, для створення якого достатньо однієї людини. Така компанія є юридичною особою, тому вона несе відповідальність за зобов’язаннями, що випливають із її майна.

Плануючи відкриття продуктового магазину, слід обрати форму оподаткування за податковою шкалою:

  • єдиний податок вважається спрощеною системою оподаткування, коли застосовується податкова ставка 15%;
  • податкова карта, коли сума податку залежить від доходу й визначається керівником цієї податкової інспекції. Ця форма принесе користь компаніям з невеликою кількістю співробітників.

Згідно з українським законодавством, кожен продаж товарів у м’ясній лавці оподатковується ПДВ. Операції мають реєструватися за допомогою касового апарату.

Ведення цього виду бізнесу пов’язане з необхідністю отримання дозволу на приміщення від санітарної інспекції. Обов’язковим документом для кожного продавця є санітарно-епідеміологічна книжка. Також слід дотримуватися вимог щодо відповідної висоти й площі приміщень, забезпечивши відсутність перетину так званих чистих і брудних доріг. Пам’ятати про обладнання охолоджуючих пристроїв термометрами, доступ до гарячої та холодної води, а також санвузол для персоналу, вогнегасник та договір на вивіз сміття.

Крок 4. Професійне обладнання

Для забезпечення належного рівня обслуговування покупців обладнання для м’ясо-ковбасного магазину має бути ретельно укомплектованим, надійним та ергономічним у використанні:

  • охолоджувальні пристрої — морозильні камери, холодильні прилавки, холодильники тощо;
  • м’ясорубка, яка дозволить перемолоти обрані покупцем шматки м’яса на фарш;
  • вакуумні пакувальні машини для швидкого та зручного пакування товарів, які довше залишаються свіжими;
  • кутери дозволяють отримати шматочки м’яса різної щільності, консистенції та розміру, зберігаючи його поживні властивості;
  • слайсери для нарізки м’ясних продуктів і сиру;
  • стелажі для холодильних прилавків;
  • столи з нержавіючої сталі;
  • аксесуари — ножі, колуни, сокири, гачок м’яника, ковбасний шприц, який дозволить вам приготувати сире м’ясне асорті, гриль для курчат та печі для приготування смаженої свинини та інших делікатесних страв.

Жоден м’ясо-ковбасний магазин не може працювати без спеціального холодильного прилавка. Він дозволяє як забезпечити оптимально низьку температуру для зберігання продукції та правильно виставити її перед покупцями.

Внутрішня частина холодильного прилавка має бути розділена на зони, призначені для  зберігання різних видів м’яса та м’ясного асорті за загартованим склом. Полиця має бути виготовлена ​​із нержавіючої сталі, з цього ж матеріалу — стелажі та гастроємності для продуктів. Розміщення продуктів відбувається за таким принципом: проходячи через чергу до каси, покупці спочатку бачать птаха (курку чи індика), потім — червоне м’ясо і наприкінці м’ясну нарізку. Найдорожчі товари та делікатеси розміщують поряд із касою. Для готових страв і напівфабрикатів зазвичай використовують окремий прилавок.

Тож, якщо нам вдасться знайти локацію, зібрати привабливий для покупців асортимент та правильно облаштувати м’ясо-ковбасний магазин, його відкриття видається бізнес-ідеєю мрії. При середній маржі 30–60% витрати, пов’язані з орендою приміщення приміщення та придбанням обладнання, повинні окупитися дуже швидко, а заробіток буде постійним.

переглядів: 623

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *