Як змінилася поведінка автомобілістів під час карантину

Збір коштів на потреби армії України
30.06.2020

Мережа АЗК SOCAR зібрала дані про товари та сервіси, які користувались популярністю серед автомобілістів України під час пандемії. Дослідження показали, що вподобання в їжі залишились такими ж, як і до карантину — кава з круасаном зранку або протягом дня є улюбленим способом збадьоритись для українців.

Перше місце, традиційно, посіла кава Американо об’ємом 200 мл. Одразу за нею — круасан з шоколадною начинкою. За ними в топі продуктів за популярністю йде вже більш поживна страва — донер кебаб з телятиною у лаваші з йогуртовим соусом.

Також не значно, але збільшилися продажі органічних продуктів, що ймовірно свідчить про те, що клієнти стали більше піклуватися про своє здоров’я.

У зв’язку з епідемією автомобілісти почали більше користуватися діджитал сервісами, основним способом розрахунку стали безконтактні оплати. Активність користувачів в мобільному застосунку зросла майже в 10 разів в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Зокрема, оплата через сервіс SOCAR PAY, який дозволяє розраховуватись за паливо, не виходячи з автомобіля, збільшилась у 3 рази.

Більшість клієнтів АЗК надають перевагу iPhone. 81% користувачів використовують саме ці пристрої, коли заходять до застосунку level, і лише 19% дісталися Android-пристроям.

Цікаво, що у перші два тижні карантину зріс попит на гумові контрацептиви, але потім він знову зрівнявся з докарантинним періодом. Також попри пандемію, на початку літнього сезону популярністю у гостей АЗК користуються товари для пікніка та дитячі іграшки.

, , , переглядів: 806

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *