YouTube почав тестувати показ двох рекламних роликів поспіль. З цим нововведенням поки зіткнулося обмежене число людей з різних країн. Однак, це не хороші новини для користувачів мережі, адже YouTube є найбільшим сервісом для перегляду та публікації відео. Користувачі на цю проблему звернули увагу як у продуктовому форумі Google, так і в соцмережах. Однак, це аж ніяк не проблема, а хитрий план по зароблянню грошей Google, яка сама себе називає “корпорацією добра”.
“Хороша новина полягає в тому, що якщо ви отримуєте два рекламних ролика, після цього можна переглянути кілька відео взагалі без реклами”, – сказано в повідомленні сервісу.
Однак, якщо вам потрібно переглянути огляд одного продукту з допомогою одного відео, то вам покажуть 2 реклами. Наступний ролик “без реклами”, вам уже не потрібен. Дуже “цікава” стратегія, враховуючи, що реклама споживає і мобільний трафік теж.