50 і навіть 70: як зморшки та старість стали натхненням дизайнерів

30.05.2017

“У моди немає віку”, – заявив Еді Сліман в рекламі Saint Laurent, надягаючи один і той же класичний чорний блейзер на 24-річну Кару Делевінь, 52-річну Кортні Лав і 70-річну Джейн Біркін. І його підтримали безліч дизайнерів, одягаючи літніх жінок в кросівки та підбори 15 см.

Випускаючи на подіум свіжих та молодих моделей, під руку з людьми зовсім іншого покоління, світові будинки моди, сьогодні – звучать в унісон із загальною тенденцією на лібералізацію модного віку.
Наприклад, обличчям Loewe стала не юна модель, а 71-річна актриса Шарлотта Ремплінг. Вона буквально створена для складного інтелектуального крою Джонатана Андерсона, орієнтованого не на інстаграм, а на сучасне мистецтво.


Нарешті, 79-річна Ванесса Редгрейв, яка зіграла роль модної бабусі в компанії молодих моделей для круїзної кампанії Gucci, легко могла б стати зіркою соцмереж у фантазійних і еклектичних нарядах Алессандро Мікеле.


Те, що великі бренди все частіше вибирають в ролі своїх посланців жінок елегантного віку, далеко не завжди говорить про бажання апелювати до дорослої аудиторії (хоча вона становить левову частку постійних клієнтів). Представляючи альтернативний погляд на вікові стандарти й на те, як жінка може втілювати останні тенденції, компанії також роблять посил своїм юним клієнтам, які бачать зрілих осіб, як перспективні образи свого завтрашнього дня.

Вони вже пережили практично всі тренди кількох десятиліть, знайшли себе, освоїли правила гри, а також те, коли і як можна їх порушувати. Такий досвід в тандемі з почуттям стилю – служить безцінним джерелом знань для тих, хто знаходиться на початку або середині шляху пізнання модного світу. Тому наступного разу за порадою, якого фасону сукня краща – звертайтеся до бабусі.

 

, , , переглядів: 1 353

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *