Чи треба платити за ненавмисне розбитий чи пошкоджений товар?

01.04.2017

Чи треба платити за ненавмисне розбитий чи пошкоджений товар?

фото ілюстративне

Іноді може трапитися так, що через об’єктивні причини, не навмисно, покупець може пошкодити чи зіпсувати товар. Зазвичай це трапляється, коли у супермаркеті на полицях товари неналежно зберігаються. Наприклад, бортики полиці не достатньо добре утримують товари. Часто через незнання своїх прав, споживача змушують оплатити пошкоджений ним товар. Але чи на справді потрібно відшкодовувати вартість?

Не треба. Якщо чашка просто вислизнула у вас із рук – не поспішайте за неї платити. Згідно зі статтею 323 Цивільного кодексу ризик випадкового знищення та випадкового псування майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом.

Читайте також: Рівнянам: як оплатити товар, якщо вартість на ціннику й на касі відрізняється?

Ви – не власник, поки не заплатите за чашку. Якщо працівники закладу наполягають на вашій вині, то її потрібно спершу довести. Наприклад, у суді. Якщо супермаркет не полінується туди звернутися. Самостійно стягувати такі виплати він не має права. Може тільки зафіксувати факт пошкодження його майна.

Читайте також: Рівнянам на замітку: чи обов`язково залишати свої речі у комірчині супермаркету?

Згідно з частиною 2 статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» продавець зобов’язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції та форм її оплати, а також забороняється примушувати споживача купувати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту. Розбита чашка – неналежна якість.

, , , , переглядів: 757

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *