Чотири пастки супермаркетів, що примушують нас платити більше

20.03.2018

Чотири пастки супермаркетів, що примушують нас платити більше

Маркети роблять все для того, щоб ми залишили в них якомога більше грошей. І постійно оновлюють арсенал прихованих прийомів для цього. Ведуча «Ревізор: Магазини» Наталя Кудряшова розкриває кілька з них.  

Пастка №1

Магазин навмисно розташовує найпопулярніші відділи в кінці торгового залу. Дорогою до «щоденних» покупок ти пройдеш ті товари, які купувати не планував, але обов’язково на щось звернеш увагу і придбаєш.

Пастка №2

Найдорожчі товари викладаються на полицях на рівні очей покупця. Це місце ще називають «золота полиця». І «золото», сплачене постачальником за можливість продавати продукт на такій полиці, входить і до вартості товару.

Пастка №3

Товари у кошиках навалом. Думаєш, що такий товар виставлений недбало, тому що він дешевий? Не полінуйся підійти до полиці, де виставлений весь асортимент подібного товару, щоб порівняти ціни. Дуже часто те, що викладено неакуратно й навалом коштує дорожче, ніж те, що виставлено красиво.

Пастка №4

Оптом не означає дешевше. У магазинах продають великі сімейні упаковки товару. Наприклад, молоко у дволітровому паку. Багато хто з покупців упевнений, що вийде дешевше, якщо взяти таку упаковку, ніж дві літрові. Але порахуй ціну за один літр: часто вона вища, ніж у стандартних, літрових.

Дивіться «Ревізор: Магазини» кожний понеділок о 19:00 на Новому каналі!

За матеріалами прес – служби Новий канал

, , , , , переглядів: 580


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *