Facebook втілює нові можливості. Алгоритми в дії

25.01.2018

Facebook втілює нові можливості. Алгоритми в дії

Гайз! Всі вже, мабуть, чули про те, що Facebook віднедавна працює за алгоритмами.

Що це означає?

Щомиті соцмережа сама вирішує, який контент запропонувати юзеру. Спочатку, коли користувач відкриває свою стрічку алгоритм вирішує, який же контент може в неї потрапити, тобто що написали ваші друзі і улюблені сторінки. Потім соцмережа вибирає з потоку інформації те, шо користувачеві точно буде цікаво. Найбільший вплив на контент у стрічці новин, має те, кого ти зафрендив(-ла) або залайкали / підписалися у випадку сторінок.

Марк Цукерберг говорить:

“Одна з наших ключових сфер діяльності на 2018 рік – переконатися, що час, який ми всі проводимо в Facebook, це добре проведений час. Використання алгороитмів стало необхідним, оскільки за останні кілька років баланс у стрічці новин змістився від найважливішого, що може зробити Facebook – об’єднувати нас один з одним”.

Корисні поради від LIGHT для того, щоб твій контент був цікавим:

По-перше, користувач повинен створювати пости регулярно. Допоможе тобі Smart Календар PublBox.

По-друге, старайся мінімізувати потрапляння негативних відгуків у своїх постах. Створюй контент для отримання якнайбільшої кількості позитивних фідбеків. Ідеально, якщо це буде інформація, яка викликає емоції і бажання поділитися, клікнути на посилання, фотографію, відео і т.д.

По-третє, варто перевіряти достовірність контенту і посилання.


По-четверте, працюйте з аудиторією так, щоб домагатися своїх бізнес-цілей, постійно аналізуйте свою аудиторію за допомогою інструментів Facebook.


І по-п’яте, краще не ризикувати і не генерувати контент, який є клікбейтом або заборонений правилами Facebook.

, , , , переглядів: 211


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *