Future simple: що буде в моді через 70 років та від чого це залежить?

05.05.2017

Future simple: що буде в моді через 70 років та від чого це залежить?

Відомі футурологи, вивчають вплив інновацій на поведінку споживачів та як зміниться модна індустрія в майбутньому, то що ж нас чекає? Насправді футурологи ― не заглядають в кришталеву кулю і не звертаютьсядо вищих сил. Це звичайна робота, що пов’язана з аналізом інновацій в різних сферах. Під інноваціями, маються на увазі інформаційні, цифрові та інші технології, які впливають на споживання в глобальному сенсі.

 

мода

Як рівняни ставляться до одностатевих шлюбів?(ОПИТУВАННЯ)

Припустимо, компанія хоче інвестувати великі гроші в бізнес і отримати більший прибуток через пару років. Їх завдання ― зрозуміти, що за ці пару років відбудеться в світі. Плюс наповнити сенсом сам бренд, тому що просто продавати речі сьогодні нікому не цікаво. Команда відстежує всі інновації на планеті, знає, що де винаходять в сферах нанотехнологій, біотехнологій, IT і так далі. Джерела використовуються найрізноманітніші ― від відкритої до конфіденційної інформації. Також існують чатботи ― комп’ютерні програми, що симулюють сприйняття людиною тих чи інших фактів і формують на основі цього поведінкові моделі. Сьогодні за допомогою чатбот легко дізнатися, які потреби у тій чи іншій аудиторії, і як з нею взаємодіяти. З цього складається досить чітка картина майбутнього.

На питання: що буде популярним в моді найближчі 20 років, вони відповідають ― час. Нагадує фантастичний трилер «In Time» з Джастіном Тімберлейком, де герої зі значним запасом часу були багатими, а ті, у кого залишалося кілька годин, зводили кінці з кінцями.

 

кросівки майбутнього

 

Звичайно, сумки-туфлі нікуди не подінуться, але ми прийдемо ― і вже почали приходити ― до розуміння того, що в світі виробляється набагато більше речей, ніж потрібно. Кожен бренд випускає 4-6 колекцій на рік. Занадто великий вибір ― вбивство можливості вибирати. В майбутньому ми повернемо собі законне право вибору.

Boyfriend style: чому потрібно носити чоловічі речі?

Вплив інтернету на поведінку брендів також буде рости з кожним роком. Уже зараз, стежачи за профілем в фейсбуці, можна сказати, що ми хочеш з’їсти на сніданок і куди піти за новим взуттям. Зовсім скоро штучний інтелект краще нас самих зрозуміє, що нам потрібно. З цього випливає, що брендам необхідно не просто продавати виходячи з уявлень про якусь цільову аудиторії, а й ретельно вивчати світ, знати його в найдрібніших подробицях. Потрібно працювати над ціннісними системами.

 

мода

 

«Нам важливе навколишнє середовище» ― ці та інші формули відповідальності стануть частиною маркетингової стратегії більшого числа компаній, ніж зараз. Завданням майбутнього буде ― перетворити одяг з абстрактного образу в адресне висловлювання.

Зараз мода диктує нам, ким ми повинні бути, ― в майбутньому диктувати станемо ми. Нам більше не доведеться підлаштовуватися під абстрактні ідеали і грати в 70-ті і 80-ті просто тому, що комусь так захотілося.

Чи залишиться тоді місце для самого дизайнера у світовій індустрії? Головним стане лише те, як будується бренд. Так, це звучить не дуже романтично, але на зміну великим художникам, прийдуть машини. Художники не думали про те, що змінять світ. Ів Сен-Лоран осмислено намагався змінити світ? Звичайно, ні. Ті, в кого є цифрові торгові майданчики, чатбот, соцмережі ― ось хто буде у виграші.

Картина виглядає спочатку жахаюче, але у XIX столітті люди самі створили великих механічних монстрів. Згодом вони навчили машини мислити, і багато хто сьогодні боїться цього, мовляв, технології зроблять з нас роботів і будуть служити цей світ. Насправді все навпаки: наділяючи машини розумом, ми самі вчимося бути людьми. Тому давайте самі створювати майбутнє, адже все в наших руках!

А поки збираємось створювати, пропоную переглянути відео деяких здогадок, якою стане мода у майбутньому.

 

 

, , переглядів: 967

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *