Назвали унікальні тренди YouTube в Україні

25.03.2021

Назвали унікальні тренди YouTube в Україні

В тренди YouTube в Україні останнім часом все частіше потрапляє не тільки відео контент, зроблений в нашій країні, але і контент державною мовою – українською.

Про те, які нові тенденції з’явилися в українському сегменті YouTube, РБК-Україна розповіли в прес-службі Google.

 

За словами представників Google, пандемія коронавірусу внесла свої корективи як в споживання контенту на різних платформах, так і зміни самого контенту і його трендів.

Український YouTube не став винятком, продовжуючи рости і розвиватися, підлаштовуючись під “нову реальність” під час пандемії.

Що почали частіше дивитися в YouTube

В умовах того, що протягом останнього року більшість людей була змушена залишатися вдома, велику популярність у світі в цілому і в Україні зокрема отримав контент, який допомагав людям вчитися, розвиватися і відпочивати, не виходячи з дому.

Так, щоденні перегляди відео домашніх тренувань зросли на 340%, відео з медитаціями виросли в переглядах на 35%, а перегляд кулінарних каналів збільшився на 45%.

Конкретно в українському сегменті YouTube під час пандемії виникли досить унікальні тренди. Наприклад, у грудні 2020 року освітній контент (фізика, математика та хімія) в Україні дивилися на 50% активніше, ніж за рік до цього.

Значно зріс інтерес глядачів до локального туристичного контенту – відео про походи та рафтинг виросли в переглядах більш ніж на 80%.

Одним з найбільш цікавих трендів в українському YouTube під час пандемії став контент, присвячений рибництву, – час перегляду відповідних відео зросла на 50% у грудні 2020 року порівняно з груднем 2019-го.

Названі унікальні тренди YouTube в Україні: що дивляться прямо зараз

Тренди українського YouTube

Як стати популярним на YouTube?

Для тих, хто хоче “підірвати” YouTube своїми відео, існує кілька рекомендацій. Одна з найбільш дієвих в сьогоднішніх умовах – створюйте відео в тому числі для іноземної аудиторії.

5 рекомендацій по створенню такого вмісту:

  • Визначте вашу мету створення контенту для іноземної аудиторії. Дуже важливо на самому початку визначити реальний час, зусилля та ресурси, які необхідні для інтернаціоналізації вашого контенту.
  • Відштовхуйтеся від інтересів глядачів з інших країн при створенні відео на інших мовах, а також коли вибираєте тему для відео.
  • Використовуйте інструменти YouTube: переведіть назву та опис відео, додайте субтитри
  • Працюйте з зарубіжними авторами. Колаборація з креативними інших країн – очевидний спосіб охопити нову аудиторію.
  • Експериментуйте і оцінюйте результати, аналізуючи показники каналу. За допомогою YouTube Analytics можна оцінювати охоплення аудиторії в різних країнах, порівнювати дохід і аналізувати залучення аудиторії.

Пам’ятайте, що YouTube щодня дивляться мільйони глядачів по всьому світу, і навіть досить нішева тематика зможе знайти свого глядача. Головне – створювати такі відео, які будуть цікавими і цінними для вашого глядача.

, переглядів: 315

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *