Покоління Y або яка вона рівненська молодь?

15.02.2018

Покоління Y або яка вона рівненська молодь?

“Покоління Пітера Пена”, «Покоління ЯЯЯ», мілленіали – так сьогодні охрестили сучасну молодь. Ні для кого не  секрет, що для старшого покоління це люди, яких важко зрозуміти. Ці світлі голови, що здається уже в утробі матері знали, що будуть всотувати інформацію зі смартфона чи ноутбука, кардинально відрізняються від попередиків. Вони інакші, мають свої цінності у житті, запальні, самовпевнені і мають далеко непростий характер. Чим же такі особливі діти 90-х?
Їхнім світом править хайп

Якщо перенести термін «хайп» крізь пару поколінь в минуле, ми отримаємо слово «ажіотаж». Звичайно, ажіотаж був завжди. Але він навіть близько не міг зрівнятися з новинною вибуховою швидкістю сучасного хайпа.
Трохи прикладів: крута реклама сьогодні – це вдало запощена фотографія в інтернеті (згадайте хоча б синьо-біле плаття). Найактуальніші новини – це твіттер-акаунти. Бомбова творчість – це перегляди на YouTube. Більше не працюють продюсери і багатомільйонні проекти. Працює лише те, що зловить хайп – зловить цю хаотичну надшвидкісну мережеву хвилю ажіотажу.

Щоб бути на гребені цієї хвилі, молоді доводиться постійно адаптуватися до змін. Тому на наших очах ростуть різнобічні молоді люди, що вміють швидко пристосовуватися до всього нового і встановлювати нові правила.

Їм плювати на школу

Як пише Huffington Post, багато роботодавців пророкують, що великий відсоток підлітків увійде на ринок праці з онлайн-атестатом або й зовсім не закінчивши школу.

А все тому, що ці хлопці та дівчата точно знають, що їм потрібно: вони не будуть витрачати років так 5 на прогул лекцій в інституті, щоб отримати заповітний папірець не за фахом. Вони не будуть слухати міркування на кшталт «Дорогий мій, інтелектуалу не личить ходити без диплома». Це призведе до того, що в найближчому майбутньому традиційний університетський сценарій поступиться своїм місцем самоосвіті (сюди включаються всілякі вузькоспеціалізовані курси).

Їм не потрібні власні машини і квартири

В останні роки продажі нових машин в США знизилися практично вдвічі. Автомобільні компанії всерйоз замислюються про те, як же взагалі продавати машини цьому чортовому поколінню. А економісти твердять, що настільки жадних юнаків ще світ не бачив.
Вони не жадібні, просто сьогодні сама концепція володіння речами вже неактуальна. Несприятлива економічна ситуація і шалений розвиток технологій привели до того, що нинішня молодь більш вдумливо ставиться до грошей і ніколи не буде витрачати гроші так само щедро, як колись їхні батьки.
Всі покупки заздалегідь аналізуються, ціни скануються в мережі, ну і сама доцільність будь-якого придбання ставиться під сумнів насамперед: якщо квартиру вигідніше знімати, ніж купувати, її зніматимуть, плювати на стереотипи (які, до речі, теж втрачають свою колишню силу). Якщо новий смартфон крутіший за автомобіль – пішов він подалі, цей автомобіль, перемагає смартфон!

Їм важко говорити неправду

Раніше люди вірили авторитетам. Вірили батькам, вірили вчителям. Сьогодні середньостатистичному вчителеві часом буває важко, так би мовити, конкурувати з учнем. Адже учень може перевірити будь-яку інформацію за десяту частку секунди і довести зовсім протилежне. Взагалі перевіряти отриману інформацію – це девіз молоді. Обдурити їх вийде, якщо тільки вам дістанеться особливо тугий представник покоління.

У них кліпове мислення

Ось на чому найбільше і позначилися технології, так це на мисленні. Якщо старше покоління вчило, сучасне гуглить. Так, можливо, через це знання основної маси поверхневі, а мислення – кліпове, але вони завжди володіють найактуальнішою інформацією. А з нею, варто відзначити, працюють вони дуже круто, що допомагає їм впоратися з поставленими завданнями набагато ефективніше. А з огляду на те, з якою швидкістю рухається сучасний світ, у виграші в результаті залишиться все ж далеко не «олд дженерейшн» зі своїм «Зате ми запам’ятовували!»

Вони багатофункціональні

Нині підлітки нагадують телефон з безліччю відкритих у ньому програм. Вони можуть одночасно йти по вулиці і шукати інформацію для шкільного проекту в Кембриджської онлайн-бібліотеці, паралельно слухати лекцію TEDx, в той же момент обговорюючи в чаті на Facebook новий альбом хайпового Витч-хаус-діджея.

Тільки уявіть, як ці сучасні цезарі повпливають на розвиток нової епохи.

У них більше немає субкультур

Ви помічаєте, що всі ці готи, панки, емо, які одним своїм виглядом змушували переживати легкий інфаркт всіх завучів шкіл, різко канули в небуття?

Як зазначає молодь порталу The Question, сам сенс в субкультурах в сучасному світі просто-напросто відпав, і тому є дві головні причини:

  • Будь-якій субкультурі минулого століття була властива якась ідея, протест, а іноді і агресія. Сьогодні ж ніхто не сприйме чийсь «бунт через одяг». Та всім наплювати на ваш зовнішній вигляд. Хочете висловитися, хочете щось сказати? Говоріть в мережі. Ви думаєте, для чого придумані Twitter, Instagram і Facebook?
  • Різноманітність – ось за що можна цінувати цю епоху. Зараз підліток може рвати танцпол під Lil Pump упереміш з техно, плачучи бити тату під Linkin Park, а потім їхати в метро на лекцію з історії робототехніки другої половини нульових під екзотичний афрохаус. Більше не потрібно вибирати, потрібно максимально користуватися всім, що є навколо.

Що ми маємо в підсумку? Натовп відкритих всьому новому хайпових молодих людей з кліповим мисленням, які забили на стереотипи, прагматичних, які стрімко розвиваються. І ви скажете, що вони тягнуть світ на дно?

, , , , , переглядів: 945

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *