Джинсові ботфорти на шнурівці і кроп-топи з оголеним пупком – все як у зіркові нульові Брітні!
Тепер зрозуміло, чому Kenzo кілька місяців поспіль підігрівали інтерес шанувальників, розповідаючи про «загадкове проект» в своєму Instagram. Бренд представив нову рекламну кампанію, головною героїнею якої стала співачка Брітні Спірс. Такий несподіваної новини здивувалися навіть найвідданіші фанати призабутої поп-принцеси нульових.
Автором зйомки, кторая пройшла на вулиці в Парижі, став легендарний фешн-фотограф Пітер Ліндберг. У своїй першій рекламної кампанії для люксового бренду Брітні приміряла комплекти речей з колекції Memento – другий за рахунком капсули Kenzo, присвяченій архівів марки. Співачка постала в яскравих образах з легендарним тигровим принтом Bamboo Tiger, знаменитих світшоти, кроп-топах, бейсболках і джинсових нарядах.
«Спочатку це було дивно і незвично для мене, було непросто вийти на вулицю в такий відвертому одязі. Але результат вийшов відмінним і в підсумку ми весело провели час на зйомці », – розповідає співачка.
Джерело: hdfashion.tv