Що буде, якщо не прогрівати двигун у мороз

09.12.2022

Розбираємось із вічною дилемою: чи потрібно прогрівати сучасний двигун. Тут слід враховувати три основні фактори: екологію, економіку та ресурс мотора. Почнемо з останнього.

двигун

Чим двигуну не подобається мороз? Тим, що будь-яка моторна олива густішає на холоді. А за певних температур взагалі може перестати текти. У результаті, вузли тертя працюють «всуху», різко зростають зношування та механічні втрати, які вимагають зайвого бензину. Найдовше гріється нейтралізатор, що знижує токсичність відпрацьованих газів.

Але швидкість прогрівання залежить від режиму роботи двигуна.

Варіант 1

Повністю прогріваємо мотор і тільки потім рушаємо з місця. Мінімальне зношування деталей, максимальна витрата палива.

Варіант 2

Завелися й одразу поїхали. Економія часу, але знижується ресурс мотора. На думку експертів, рух на повністю холодному двигуні за зносом деталей відповідає пробігу 20-100 км.

Варіант 3

Після пуску гріємо двигун 3-5 хвилин (залежно від температури забортного повітря), з користю витративши цей час на чищення машини від снігу, а шибок – від льоду.

Ми вважаємо, що саме третій спосіб є найкращим. І щодо економії палива він прийнятний, а щодо токсичності — взагалі найкращий. Попередньо підігрітий двигун готовий приймати навантаження та добре захищений від зносу. До речі, в реальному житті найчастіше так і відбувається: мотор гріється, поки відскрібається скло і змітається сніг.

Джерело: https://uzr.com.ua/

, , , , переглядів: 403

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *