Список рис характеру на цих обгортках означає, що ти був досить нещасними, якщо хтось пожалів вас і дав вам шоколадний батончик.
Якщо ти шукав спосіб позбутися зайвих друзів, Снікерс придумав фантастичний метод, пише The Daily Mirror.
Нові обгортки батончиків – частина рекламної кампанії “ти не ти, коли голодний” у США, перераховуючи певні риси, які деякі користувачі соцмереж розцінюють як образливі.
Ідея рекламної кампанії в тому, що, коли ти відчуваєш будь-яку із цих емоцій, ти купляєш шоколадку як “швидку допомогу”.
Але це також можна трактувати як пасивно-агресивний коментар. Наприклад: “Божевільний”, “Королева драми”, “Буркотун”, “Примхливий”, “Нитик”, “Скнара”, “Плакса” та “Лінивий”.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
У США винайшли селфі-ложку [Відео]
Маленький ведмедик заліз у піцерію і там заснув [Фото]
На сайті рівненського дитячого садочка хакери розмістили вовка [ФОТО]