фото ілюстративне (agroportal.ua)
Компанія Euromonitor International у своїй доповіді повідомила про тенденції, які будуть визначати поведінку споживачів у 2017 році. Зокрема, швидкі покупки і зміна поведінки літніх покупців – два глобальних споживчих тренди, виявлені компанією.
Отже, Топ-10 глобальних споживчих трендів на 2017 рік за версією Euromonitor International:
Старіння аудиторії: зміна порядку денного і споживчих переваг покупців старшого віку;
Тренінг споживачів: думка дітей стає все більш важливою при прийнятті рішення про покупку;
Неординарний підхід: для охоплення більшої аудиторії необхідно забезпечити задоволення потреб якомога більш широкого кола споживачів;
Швидкий шопінг: прискорення бізнес-процесів, щоб забезпечити покупцям максимально швидку і комфортну покупку;
Будьте справжніми і продавайте справжнє: споживачі з кожним роком все більше цінують і віддають перевагу товарам, який позиціонують і просувають як «реальні», «справжні» і «натуральні»;
Ідентифікація особистості споживача: в знеособленому світі пост-гендеру покупці стали більше цінувати свою унікальність і шукають спосіб підкреслити свою індивідуальність;
Персоналізація: перехід від «того, щоб бути» з універсальними однаковими для всіх продуктами і споживчим досвідом;
Пост-продажі: комплексне обслуговування передбачає роботу з споживачем відразу після покупки і прогнозування наступних потреб;
Конфіденційність і безпека: безпека персональних даних;
Хороше здоров’я як символ статусу: споживачі звертають більше уваги на натуральні і здорові товари, що призводить до розквіту бутиків здоров’я.
Джерело – rau.com.ua.