У Рівному вчитимуть сервісу

09.07.2017

Для рівнян 13 – 15 липня Києво-Могилянська бізнес-школа та компанія Smart People організовують школу сервісу. Практична програма заходу спрямована на поліпшення управлінського розвитку для тих, хто прагне зробити якісне обслуговування клієнтів стратегією компанії.

 

 

Автор і викладач:
Анастасія Владичинська – міжнародний консультант з управління сервісом. Єдиний сертифікований консультант у Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino’s Pizza, Hallmark).
Основний напрямок — комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з поточними клієнтами замість постійного пошуку нових.
Анастасія Владичинська – сертифікований експерт із управління клієнтським досвідом (Customer Experience Executive Academy, OH, USA). Має диплом MBA in Customer Experience.
Організатори кажуть, що програма школи розроблена для власників та директорів компаній, які усвідомлюють важливість сервісу і прагнуть зрозуміти, що це дає і як вимірювати результати; управлінців, які хочуть підняти рівень сервісу без великих інвестицій і працювати системно; керівників, які замислюються про те, аби зробити якісне обслуговування стратегією компанії і потребують системного погляду на сервіс, клієнтів та продажі.
Варто додати, що після проходження навчання учасники отримують сертифікат Києво-Могилянської бізнес-школи.

 

, , переглядів: 256

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *