Важливе питання: чому перед онлайн покупкою, ми йдемо по магазинам?

20.05.2017

Важливе питання: чому перед онлайн покупкою, ми йдемо по магазинам?

Покупки в інтернеті, сьогодні нікого не дивують, адже кожен хоча б раз користувався цією послугою. Проте результати соціального опитування Consumer Dive Consumer Survey показали, що можливість бачити та доторкатися до продукту, займає найвище місце серед причин, за якими 65% споживачів вважають за краще робити покупки в магазинах, ніж в інтернеті.

Нова мода на шоуруми теж виявилась не такою райдужною. Більше половини опитаних покупців заявили, що відвідують їх рідко – просто щоб розглянути детальніше, перш ніж замовити їх в мережі. Приблизно третина з них вдаються до таких дій часто.

Також дослідження показало, що поведінка покупців має тенденцію корелювати з віком і гендером. Чим старше споживач, тим ймовірніше, що спочатку він відвідає магазин, а потім скористається послугами онлайн-платформи: фактично 70% покупців у віці старше 65 років роблять це іноді, а 41% – завжди або часто.

І навпаки, молоді споживачі більш довірливі: 56% з 18-24-річних покупців стверджують, що вони ніколи не відвідують шоуруми перед тим, як зробити онлайн-покупку. Однак, серед молодої аудиторії є 21%, які часто вибирають «офлайн-тест», за порадами з соц. мереж.

Між іншим, чоловіки-покупці більш схильні перевіряти товар в магазинах, ніж жінки. До слова, опитування показало, що чоловікам важливо не тільки доторкнутися до продукту, а й отримати пораду консультанта чи друга.

У свою чергу, офлайн-магазини можуть теж не пасуть задніх, впроваджуючи в свій простір сучасні технології. Так зробили в Chanel: кожен відвідувач може подивитися всю колекцію, починаючи від одягу і взуття, закінчуючи брошками і сумками, і її наявність на планшеті, навіть не вдаючись до допомоги продавця-консультанта. Відносно нова технологія – 3D-примірочні, – як показала практика американського бренду Rebecca Minkroff, привертає в шоурум всі категорії клієнтів, в тому числі і тих, хто не дуже цікавиться модою.

Отже, численні дослідження демонструють те, що покупці хочуть отримувати не тільки сам товар, а й враження від покупки, так званий досвід. І цей досвід, починається з привітання в онлайн- або офлайн-магазині, а закінчується доставкою замовлення на будинок.

, , , переглядів: 298



Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *