Яскраві і прості: серед фрагментів будівель, фруктів і квітів. Сонячне світло плутається у волоссі, а сумки та взуття, немов актори, виконують ролі, без слів висловлюючи почуття.
Згідно з дослідженнями, кожен третій користувач інстаграм, яких більше 500 мільйонів, хоч раз купував товар того чи іншого бренду, що використовує інстаграм, як рекламний майданчик. Фахівці стверджують, що рекламні публікації брендів в інстаграм куди приємніше сприймаються цільовою аудиторією через свою наочність. То чому так відбувається?
Європейські “instagram-модники” в середньому перевіряють новини аккаунта до 15 разів на день. А кількість їх публікацій втричі перевищує кількість медіа інших користувачів. Також, половина користувачів instagram підписані на бізнес-акаунти. Майже половина користувачів instagram в Європі “стежать за брендом, щоб бути в тренді”.
Як вже було сказано, третина користувачів instagram хоч раз купували товар того чи іншого бренду. 2\3 компаній, які використовують приватні повідомлення як канал зв’язку з користувачем, відзначають помітне зростання зворотної взаємодії. Майже 80% брендів в інстаграмі, які якось заохочують установку мобільного додатка, помітили, що їх завантаження ростуть в помітних масштабах.
Найпопулярнішим серед європейців товаром в instagram є взуття, що не дивно. У цій категорії перше місце за популярністю займає взуття на підборах, що знову не викликає подиву, адже шанувальникам моди завжди були жінки. І часто вони сліпо “йшли” за трнедом акаунту, а не обирали те, що подобається.
Вгадайте, який товар коштує на другому місці за популярністю в Instagram? Звичайно ж сукні! Мода інстаграм цілком передбачувана. А самим популярним товарним брендом і хештегом став денім та одяг в смужку, набравши майже 45 тисяч публікацій, по тій же причині, що й взуття.
Отже, пам’ятайте, що мода в інстаграм досить передбачувана. Експерементувати варто, але не лише тому що так “говорить” мережа. Перш за все обирайте те, в чому вам буде комфортно. Будьте стильними!