Як діяти, якщо зник стільниковий зв’язок

Збір коштів на потреби армії України
26.11.2022

Як діяти, якщо зник стільниковий зв’язок

Завдяки унікальній послузі, запущеній «великою трійкою» українських операторів, жоден абонент не залишиться без зв’язку.

стільниковий зв’язок

В Україні вже близько місяця періодично відбуваються планові та аварійні відключення світла. Найбільші оператори мобільного зв’язку країни – «Київстар», Vodafone та lifecell – стверджують, що здатні витримати кількагодинне вимкнення електроенергії. Адже всі ключові вишки цих компаній мають власні генератори. Та що буде, якщо напруга в мережі зникне на більш довгий строк і покриття котрогось з операторів зникне?

Тут стане в нагоді унікальна послуга, яку спільними зусиллями впровадила «велика трійка» українських мобільних операторів. Йдеться про так званий національний роумінг. Завдяки цій послузі кожен абонент в разі виникнення проблем зі зв’язком може перемкнути свою SIM-карту на мережу іншого оператора. При цьому вартість дзвінків, СМС, користування інтернетом та інших сервісів залишиться такою ж, якою була у «рідного» оператора.

Перепідключитися до іншої мережі так просто, що кожен користувач може зробити це самостійно, як тільки виникне така потреба. Нижче визнайдете коротку інструкцію, як змінити оператора на смартфонах з Android та iOS.

Як перемкнути оператора на телефоні з Android

  1. Вимкнути в налаштуваннях смартфону автоматичний вибір мережі: «Мобільна мережа»/«Підключення») –> «Оператор».
  2. Система виконає пошук доступних мереж, після чого абонент повинен власноруч обрати одну з них – UA-KYIVSTAR, Vodafone UA чи LIFECELL.
  3. Якщо підключитися не вдалося, можна спробувати іншу мережу.

Як перемкнути оператора на телефоні з iOS

  1. Першим кроком, як і в попередньому випадку, стане відключення автоматичного вибору мережі: «Параметри» –> «Стільникові дані» –> «Вибір мережі».
  2. Після пошуку смартфон покаже, які мережі зараз доступні. Необхідно обрати одну з них.
  3. Якщо підключитися не вдалося, повторити або спробувати мережу іншого оператора.

Важливо!

При переключенні на іншого оператора, самостійно активуються лише послуги здійснення дзвінка та відправки СМС. Щоб скористатися доступом в Інтернет, доведеться увімкнути можливість під’єднання до Інтернету в роумінгу. Зробити це можна так:

  • на Android – активувати функцію «Передача даних в роумінгу»;
  • на iOS – функцію «Роумінг даних».

Хоча можливість підключення до іншого оператора є дуже зручною і простою у використанні, оператори радять нею не зловживати. Варто час від часу перевіряти, чи з’явилося покриття у «рідного» оператора і за можливості повертатися до користування його послугами.

Джерело: https://gsminfo.com.ua/

, , , , переглядів: 237

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *