Як підготувати авто до спеки

Збір коштів на потреби армії України
24.06.2022

Як підготувати авто до спеки

Довгоочікуване тепло та спекотне літо привносять свої складнощі на дорогу. Від літньої спеки страждають не лише люди, а й техніка. А підвищення температури може призвести до аварій.

Як правильно готувати машину до спекотної погоди, що і коли потрібно зробити в технічному сенсі, а також які процедури покращать самопочуття водія, читайте у нашій статті.

Як підготувати авто до спеки: лайфхаки

  • Кондиціонер. Для комфортного перебування у салоні важливо, щоб система кондиціювання працювала справно. Якщо кондиціонер у машині не вмикається, можливо, витік фреон. Перевірте систему на наявність витоку, інакше при заправці він знову витече.
  • Салон. Щоб температура всередині салону була прийнятною, намагайтеся паркувати своє авто у тіні. Так сонце не потраплятиме на панель приладів і крісла. Також запасіться спеціальними протисонячними екранами та кріпіть їх до скла на парковці. Задні та бічні стекла краще затонувати спеціальною плівкою. Це знизить температуру в салоні та захистить його від вигоряння.
  • Двигун. Особливу увагу зверніть на систему охолодження двигуна, тому що у спеку навантаження на неї збільшується. Перевірте рівень охолоджуючої рідини та герметичність системи. Також важливо, щоб радіатор був чистим. Двигун слід відмити від бруду та олії для кращого теплообміну його поверхонь. Огляньте під капотом усі шланги та їх з’єднання, усуньте підтікання, залийте антифриз і в дорозі стежте за його температурою. Тривала робота двигуна в червоній зоні покажчика панелі приладів може призвести до поганих наслідків. Перегрів може статися через виход із ладу датчика температури, несправності вентилятора, забруднення антифризу або через неякісний бензин.
  • Гальма. Змінюючи гуму на літню, обов’язково перевірте стан гальм. Якщо гальмівні колодки заклинюють у супортах, можлива причина – це іржа по торцях. Гальмові накладки мають бути рівномірно зношені із внутрішньої та зовнішньої сторони. Не потрібно доводити до граничного зношування колодок, тому що гальмівний поршень вийде далеко із циліндрів. У жарку погоду уникайте тривалого гальмування машини на спусках, інакше гальмівна рідина може перегріватись і закипати. Краще це робити двигуном, переходячи на знижувальну передачу на крутих спусках.

Джерело: https://lifehack.segodnya.ua/

переглядів: 390

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *