Зима “на носі” або які правила керування авто в ожеледь повинні знати водії

24.11.2021

Зима “на носі” або які правила керування авто в ожеледь повинні знати водії

Перший зніг уже ми бачили, перші заморозки ще раніше. А отже пора нагадати, а декому й запам’ятати, як правильно їздити в ожеледь і уникнути непередбачених ситуацій,

Ці правила повинен знати кожен водій:

В умовах ожеледиці та зимової погоди на дорогах водій повинен бути максимально сконцентрований. Ніяких смартфонів! Водій повинен дивитися у всі боки та дотримуватися дистанції, достатню, щоб безпечно загальмувати.

Тримайте безпечну дистанцію! Перше, чого вчать автоінструктори, – це дотримання дистанції, особливо це стосується зимового водіння. На зледенілій трасі гальмівний шлях авто збільшується в рази. На жаль, про цю прописну істину часто забувають. Погодьтеся, як прикро, коли не вистачає всього кілька сантиметрів, і ти в’їжджаєш у бампер машини, що стоїть попереду… А потім ще витрачаєш півдня, щоб оформити цю безглузду ДТП.

Акуратно з екстреним гальмуванням. При блокуванні коліс автомобіль стає повністю некерованим.

Будьте особливо уважні до узбіччя та пішохідних переходів. Якщо хтось несподівано вибіжить на дорогу, вам знадобиться більше часу для гальмування.

Завжди плавно та обережно повертайте! Якщо ви повернули кермо, але автомобіль їде прямо – не панікуйте. Вирівняйте колеса і знову повторіть спробу без різких рухів.

Виїзд на гору. Будьте готові до складнощів будь-якого роду. На ожеледі не варто заїжджати на гору на великій передачі – це неправильно. Заїжджати на гору найкраще на знижених передачах і без їх перемикання, з постійною швидкістю.

Лихачам на льоду не місце. Тільки досвідчений спортсмен може дозволити собі робити різні небезпечні маневри на льоду. А ось звичайним автоаматорам радимо від такої їзди утриматись. Не варто проскакувати на жовтий сигнал світлофора, розвертатися через трамвайні шляхи, різко гальмувати і розганятися. Все це може призвести до занесення машини. Якщо ви власник автомобіля з АКПП, то хороша звичка для зими — тримати ногу над педаллю гальма, а не газу, як це робиться влітку.

Якщо автомобіль почало заносити:

Для заднього приводу. Забудьте про гальма – включайте задній привід! Відіжміть педаль газу, а потім швидко повертайте кермо чітко в бік заносу.

Для переднього приводу. Тут теж не можна тиснути на гальмо – тисніть рівномірно на газ і колеса повинні вирівняти автомобіль.

Повнопривідний автомобіль. Забудьте про гальма і починайте потроху тиснути на газ – рівномірно.

Кілька важливих моментів в картинках


 

переглядів: 197

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *