Міністерка з Європи просить дивитися рекламу в інтернеті

02.09.2020

Словацька віцепрем’єр-міністерка і міністерка інвестицій та регіонального розвитку Вероніка Ремішова закликала своїх співвітчизників переглядати рекламні ролики в інтернеті. Йдеться про рекламу, замовлену попереднім урядом, яка була профінансована завдяки євросоюзним фондам. Рекламні матеріали повинні набрати певну кількість переглядів, інакше Словаччині доведеться повернути дотацію.

Рекламні ролики були замовлені попередником Ремішової, міністром інвестицій та регіонального розвитку Словаччини Ріхардом Раші. Вони повинні були рекламувати використання коштів Європейського Союзу на інформатизацію та комп’ютеризацію країни та були призначені для вікової категорії від 15 до 30 років.

Умовою отримання дотації стала кількість переглядів роликів у соцмережах, яка становить не менше 100 тис. У протилежному випадку Словаччині доведеться повернути щонайменше 80 тис. євро.

Ремішова закликала, щоб, незважаючи на низьку якість роликів, словаки їх переглядали, допомагаючи досягти необхідної кількості переглядів, погодженої з Європейським Союзом. Звернення виявилося успішним. Якщо рекламні ролики мали щонайбільше 700 переглядів на YouTube, то після звернення віцепрем’єр-міністерки кількість переглядів перевищила 38 тис.

, , , переглядів: 1 097

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *