Що прийде на зміну крамницям: прогноз аналітиків

08.01.2021

Що прийде на зміну крамницям: прогноз аналітиків

Купуючи речі в інтернеті це можна було й не помітити, але досвід такого шопінгу змінюється. Клацання по кнопках навігації на сайтах, щоб знайти потрібний товар вже в минулому. Пошукове поле дозволяє знайти те, що треба, значно швидше. У деяких випадках листування з ботом може бути ще більш ефективним.

Експерименти з чат-ботами тривали роками. Facebook запропонував продавцям інструменти для створення ботів для спілкування з клієнтами. Платформи роздрібної торгівлі, такі як Amazon, використовують ботів, щоб відповідати на питання клієнтів. І коли машина не здатна допомогти, тоді людина може взятися за вирішення проблеми.

Тепер, коли відвідування реальної крамниці стало непрактичним через пандемію коронавірусу, ми можемо очікувати, що такі “розмовні” технології будуть ставати дедалі популярніші. Так вважає аналітик Forrester Research Джулі Аск, пише Уніан.

“Це уявлення про потребу заходити в інтернет, шукати, клікати, використовувати навігаційне вікно – воно дуже застаріле. Що буде далі? Значною мірою все перейде на розмовний рівень в текстовій чи голосовій формі”, – вважає вона.

Аск додала, що дедалі більше компаній також використовують розширену реальність, щоб допомогти людям купувати онлайн. Наприклад, Jins Eyewear, яка торгує оптикою, дозволяє клієнтам зробити фото свого обличчя й віртуально приміряти окуляри, перш ніж щось купити. Компанія Snap, якій належить додаток Snapchat, співпрацює з елітними брендами на зразок Gucci й Dior, пропонуючи інструмент для віртуальної примірки.

Розширена реальність стане особливо популярною в 2021 році, тому що технологія покращується. Нові смартфони Apple і під управлінням Android тепер мають сенсори для визначення глибини простору. Це полегшує додаткам з розширеною реальністю правильно розмістити віртуальні об’єкти, наприклад, меблі, в фізичному просторі.

Варто очікувати хвилю нової реклами, яка буде використовувати цей новий формат. Очікується, що в 2021-му рекламодавці витратять 2,4 мільярди доларів на рекламу з розширеною реальністю. І це буде на 71% більше, ніж торік, згідно з даними компанії eMarketer.

, , , , переглядів: 394

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *