Компанія Facebook, котра є власницею найбільшої у світі однойменної соціальної мережі, представила свій новий корпоративний бренд. Про це розповіли у прес-службі корпорації.
За словами директора з маркетингу Facebook Антоніо Лусіо, на цей крок компанія пішла з кількох причин. Facebook 15 років тому починався як одна платформа. Тепер же в портфелі компанії є й інші продукти. Щоб дистанціюватися між соцмережею і компанією, був представлений новий корпоративний стиль.
Бренд корпорації буде зображуватися усіма великими літерами – FACEBOOK, тоді як у соцмережі — маленькими. Таким чином, соціальна мережа збереже колишній брендинг.
Як зазначив сайт CNBC, зміна корпоративного брендування протікає на тлі жорсткої критики компанії Facebook з боку американських законодавців і захисників політики конфіденційності. Крім того, дії найбільшої в світі соцмережі вже неодноразово викликали побоювання щодо витоків даних до сторонніх компаній.
Facebook також стикається з антимонопольним регулюванням через свої майбутні плани щодо об’єднання можливостей інших компаній. Деякі політики в США закликали до примусового відокремлення Instagram та інших продуктів корпорації. Цим ініціативам рішуче чинив опір генеральний директор і основний акціонер Марк Цукерберг.