Як відреагував “Київстар” на відсутність інтернету в українців

24.05.2020

Як відреагував “Київстар” на відсутність інтернету в українців

Мобільний оператор Kyivstar оголосив, що ті абоненти оператора, які постраждали від проблем, через які по всій країні деякий час нестабільно працював інтернет, отримають деяку кількість нетарифікованих послуг.

Це кількість розрахують залежно від того, які тарифи використовує окремий абонент, у якого виникли проблеми з підключенням три дні тому. Всім користувачам ШПД (Домашнього інтернету) не зарахують оплату за той день, коли сталася аварія. Про це повідомила прес-служба Kyivstar.

Для людей, що користуються послугою “Все разом” компенсація буде надана в іншому вигляді, оскільки у них в рамках передплатної тарифу і так є домашній інтернет. Тому компенсацію нададуть у вигляді фіксованої кількості хвилин дзвінків по всій країні. Повідомлення з інформацією про це вже прийшли на номери абонентів.

У компанії заявили, що вранці, 21-го травня приблизно о 9:00 ранку у багатьох користувачів ШСД були перебої з підключенням, що оператор пояснює тим, що “були проблеми з обладнанням”. За весь день в різний час підключення були позбавлені близько 50 тисяч клієнтів, через що компанія вирішила компенсувати завдані незручності.

, , , переглядів: 398

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *